لاوروف در نشست شورای امنیت سازمان ملل كه زلنسكى هم در آن حضور خواهد داشت، شرکت می‌کند

© Photo / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian FederationМинистр иностранных дел РФ Сергей Лавров прибыл в Нью-Дели
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров прибыл в Нью-Дели - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2023
عضو شوید
لاوروف در نشست شورای امنیت سازمان ملل که انتظار می رود زلنسکی در آن حضور داشته باشد، شرکت خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم فدراسیون روسیه اعلام کرد که سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد اوکراین شرکت خواهد کرد، همانطور که انتظار می رود زلنسکی نیز ممکن است در آن شرکت کند.
نشست شورای امنیت سازمان ملل قرار است 20 سپتمبر برگزار شود.
نبنزیا در پاسخ به سوالی که آیا روسیه در این نشست شرکت خواهد کرد یا خیر، و اگر شرکت می کند در چه سطحی خواهد بود، گفت: "البته، روسیه در نشست آتی شورای امنیت در سطح عالی در مورد اوکراین، مانند تمام جلسات قبلی شورا در این زمینه، شرکت خواهد کرد. ریاست هیئت روسیه را سرگئی لاوروف وزیر خارجه بر عهده خواهد داشت."
Постоянный представитель РФ при ООН Василий Небензя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2023
تبدیل شدن شورای امنیت سازمان ملل به بستری برای تبلیغات غرب درباره ای اوکراین
وی افزود که در مسکو، به‌طور واقع‌ بینانه نتایج این نشست را ارزیابی می‌کنند: واضح است (نتیجه) صفر است. این یکی دیگر از نمایش هایی خواهد بود که در آن نقش اصلی را به رئیس‌جمهور اوکراین می دهند.
هفته مقامات عالی مجمع عمومی سازمان ملل متحد هفته آینده بین روزهای 26-19 سپتمبر در شهر نیویورک مقر اصلی این سازمان برگزار خواهد شد که سرگئی لاوروف وزیر خارجه ریاست هیات فدراسیون روسیه را در آن بر عهده خواهد داشت. از جمله برنامه هایی که در حاشیه مجمع عمومی در هفته آینده برگزار خواهد شد، نشست شورای امنیت سازمان ملل در سطح روسای هیات ها با موضوع اوکراین خواهد بود که در تاریخ 20 سپتمبر برگزار خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала