سرنوشت غم انگیز قوای مسلح اوکراین

© AP Photo / LibkosУкраинские военнослужащие на линии фронта. Архивное фото
Украинские военнослужащие на линии фронта. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2023
عضو شوید
کارشناس نظامی می‌گوید، قوای مسلح اوکراین به زودی تمام ذخایر خود را به اتمام خواهند رساند.
به گزارش اسپوتنیک، فرانتس استفان گادی، کارشناس نظامی در شبکه تلویزیونی آلمانی ZDF گفت، ارتش اوکراین به زودی مجبور خواهد شد تا ضد حمله خود را تمام کند، زیرا تقریباً تمام ذخایر خود را به پایان رسانده است.
وی گفت: "اوج حمله متقابل را در هفته های آینده، در پایان این ماه یا اواسط ماه آینده خواهیم دید. همانطور که بسیاری از کارشناسان معتقدند، عامل تعیین کننده آب و هوا نخواهد بود، بلکه کاهش ذخایر پرسنل و تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین خواهد بود."
گادی توضیح داد که به همین دلایل است که ضد حمله اوکراین به زودی به طور قابل توجهی کند می شود. علاوه بر این، این تحلیلگر نظامی تاکید کرد، ادامه عملیات نظامی بدون برتری هوایی برای قوای مسلح اوکراین بسیار دشوار است.
Самоходный зенитный ракетно-пушечный комплекс (ЗРПК) наземного базирования Панцирь-С1 во время учений - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2023
دفاع هوایی روسیه طی یک هفته 270 پهپاد و 19 گلوله هیمارس قوای مسلح اوکراین را سرنگون کرد
پیش از این، سرگئی شویگو، وزیر دفاع، در جلسه‌ای با رهبران نیروهای مسلح اعلام کرده بود که ارتش اوکراین از زمان آغاز به اصطلاح حمله، بیش از 66 هزار نفر و 7600 واحد سلاح را از دست داده است. او گفت که ارتش روسیه به نابودی زیرساخت های نظامی اوکراین ادامه می دهد. در ماه اگست، 34 مرکز فرماندهی ارتش اوکراین تحت حمله قرار گرفتند. علاوه بر این، در ماه گذشته، 159 موشک های هیمارس، بیش از هزار پهپاد و 13 موشک بالدار سرنگون شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала