مهم ترین نکات در مذاکرات پوتین و کیم جون اون

© POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин посетил космодром Восточный и встретился с лидером КНДР Ким Чен Ыном
Президент РФ В. Путин посетил космодром Восточный и встретился с лидером КНДР Ким Чен Ыном - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2023
عضو شوید
پوتین و کیم جونگ اون مذاکرات را به پایان رساندند، کیم جون اونگ به کوریای شمالی بازگشت.
به گزارش اسپوتنیک، رهبران روسیه و کوریای شمالی، ولادیمیر پوتین و کیم جونگ اون، مذاکراتی را که روز چهارشنبه در پایگاه فضایی وستوچنی برگزار شد، به پایان رساندند.
سران کشورهای روسیه و کوریای شمالی با حضور اعضای هیأت ها رو در رو به واسطه مترجمان و سپس سر میز شام گفتگو کردند. به مناسبت سفر کیم جونگ اون به روسیه، یک شام رسمی از طرف پوتین برگزار شد.
پوتین در پاسخ به سوالی درباره همکاری با کوریای شمالی در زمینه همکاری های نظامی-فنی گفت فدراسیون روسیه به تعهدات بین المللی عمل می کند، اما در چارچوب قوانین فرصت هایی برای همکاری وجود دارد.
Президент РФ Владимир Путин и председатель Государственного совета КНДР Ким Чен Ын на космодроме Восточный - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2023
کلوپ ویدیو
دیدار پوتین و کیم جونگ اون: درونمایۀ گفت و گوی دو رهبر + ویدیو
رهبر کوریای شمالی در یک ضیافت شام رسمی گفت: ولادیمیر پوتین و کیم جونگ اون در این مذاکرات درباره همکاری های تاکتیکی و استراتژیک، وضعیت شبه جزیره کوریا و وضعیت اروپا گفتگو کردند.
رهبر کوریای شمالی گفت: "من و دوستم پوتین در مورد وضعیت نظامی-سیاسی در شبه جزیره کوریای و اروپا به طور عمیق بحث کردیم و به اجماع رضایت بخشی در مورد تقویت بیشتر همکاری های استراتژیک و تاکتیکی، حمایت از همبستگی در مبارزه برای حفاظت از حق حاکمیتی امنیت و صلح پایدار ایجاد تضمین ها رسیدیم."
رهبر کوریای شمالی ابراز اطمینان کرد که این سفر به عنوان یک لحظه مهم در تبدیل روابط دوستانه روسیه و کوریای به "روابط ناگسستنی همکاری استراتژیک" خواهد بود.
مذاکرات بین سران روسیه و کوریای شمالی در فضاپیمای وستوچنی انجام شد. رهبران دو کشور ابتدا از امکانات بازدید کردند، سپس با هیئت ها و حضوری به گفتگو پرداختند.
نشست دوجانبه ممکن است بدون اعلامیه مشترک پایان یابد. کوریای شمالی، روسیه و چین رویه ای مانند انتشار اجباری سند مشترک پس از نشست سران ندارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала