نمایش مومیایی "بیگانگان" در کنگره مکزیک + عکس

© Photo / Official social page of Jaime MaussanМумия, представленная в Мексике уфологом Хайме Мауссаном
Мумия, представленная в Мексике уфологом Хайме Мауссаном - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2023
عضو شوید
یوفولوژیست مکزیکی "مومیایی دو بیگانه" را به کنگره این کشور ارائه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، جیمی ماوسان روزنامه نگار و یوفولوژیست در مکزیک مومیایی دو انسان نما را ارائه کرد، که به گفته او وجود بیگانگان را اثبات می کند.
این یوفولوژیست در نخستین نشست کنگره مکزیک درباره ای وجود یوفوها گفت: "این موجودات در پرو در معدن های دیاتوم‌ها پیدا شدند. در نزدیکی شهرهای پالپا و نازکا در سال 2016. اینها انسان نیستند، آنها بخشی از تکامل روی زمین نیستند".
طوری که ماوسان با استناد به داده های تجزیه و تحلیل کاربن 14 از دانشگاه ملی خودمختار مکزیک اشاره کرد، سن این موجودات نزدیک به 1000 سال است. خاطرنشان می شود، که "تخمک هایی با جنین" در جسدها و همچنین ایمپلنت هایی با کادمیوم و اوسمیوم پیدا شده است".
موسان اشاره کرد: "این موجودات تنها سه انگشت و یک سر دراز دارند. درازای هر مومیایی 170 سانتی متر است".
در آغاز ماه اگوست، کنگره امریکا نشستی را با حضور شماری از مقام های پیشین ارتش و اطلاعات امریکا دربارهای مشکل یوفوها و کار مقام ها با گزارش هایی از آنها برگزار کرد. یکی از شرکت کنندگان در نشست شنود استدلال کرد که دولت ایالات متحده لاشه نه تنها خود وسایل نقلیه ناشناس، بلکه احتمالاً بقایای موجوداتی را نیز در اختیار دارد که به آنها تعلق دارند.
در روز جمعه، 5 مارچ 2004، خلبانان نیروی هوایی مکزیک با استفاده از تجهیزات مادون قرمز برای جستجوی هواپیمای قاچاق مواد مخدر رفته بودند که 11 شی ناشناس را بر فراز آسمان در جنوب کامپچه مشاهده کردند. وزارت دفاع مکزیک در 12 ماه می 2004 یک بیانیه مطبوعاتی همراه با نوار ویدئویی منتشر کرد که نورهای درخشان متحرک را در ارتفاع 11500 فوتی نشان می‌داد. یوفولوژیست مکزیکی، جیمی ماوسان، نوار ویدئویی را به عنوان "اثبات بازدید از بیگانگان" تفسیر کرد، اما مایکل شرمر، نویسنده علمی و بدبین، از اظهارات شاهدان که "به شدت متفاوت بود" انتقاد کرد و گفت: "این اتفاق مانند داستان یک ماهیگیر بود که با هر بازگویی بیشتر می‌شد و تغیر می‌کرد". کارشناسان دیگر پیشنهاد کردند که این چراغ‌ها به احتمال زیاد شعله‌های آتش‌سوزی در سکوهای نفتی دریایی در خلیج مکزیک بوده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала