کیم جونگ اون در روزهای آینده به روسیه سفر خواهد کرد

© Photo / KCNAКим Чен Ын с дочерью Ким Чжу Э на параде в честь 75-летия КНДР, Пхеньян, 8 сентября 2023
Ким Чен Ын с дочерью Ким Чжу Э на параде в честь 75-летия КНДР, Пхеньян, 8 сентября 2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2023
عضو شوید
کرملین از سفر رسمی کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی به روسیه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی کرملین گزارش داد که کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی به طور رسمی به روسیه سفر خواهد کرد.
در این خبرنامه آمده است: به دعوت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه، کیم جونگ اون رئیس امور دولتی جمهوری دموکراتیک خلق کوریای طی روزهای آینده به فدراسیون روسیه سفر خواهد کرد.
همانطور که آژانس مرکزی تلگراف کوریای شمالی (KCNA) تصریح کرد، کیم جونگ اون در سفر به روسیه با ولادیمیر پوتین دیدار خواهد کرد.
پیش از این رسانه های غربی از سفر احتمالی رهبر کوریای شمالی خبر داده بودند؛ 13 سپتامبر به عنوان تاریخ احتمالی ذکر شده بود.
اکنون پوتین در ولادی وستوک است، جایی که مجمع اقتصادی شرق در حال برگزاری است. همانطور که دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روز قبل گفت، هیچ برنامه ای برای دیدار بین رئیس دولت و کیم جونگ اون در حاشیه این مجمع وجود ندارد.
اولین سفر کیم جونگ اون به روسیه در آپریل 2019 انجام شد. به عنوان وسیله حمل و نقل، او به طور سنتی یک قطار زرهی را انتخاب کرد، اما خود را به بازدید از ولادی وستوک، جایی که ملاقات او با رئیس جمهور روسیه در قلمرو دانشگاه فدرال دالنیوستوک، که محل اصلی مجمع اقتصادی شرق نیز می باشد، اکتفا کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала