دیپلومات روسی: امریکا کنترل قوای مسلح را از بین برده و تهدید هستوی را ایجاد نموده است

© Sputnik / Sergei Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Флаги России и США на мосту Монблан в Женеве
Флаги России и США на мосту Монблан в Женеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2023
عضو شوید
الکساندر کرامارنکو، مدیر آکادمی دیپلماتیک IAMP وزارت امور خارجه روسیه، سفیر فوق‌العاده و تام الاختیار روسیه گفت که مسکو گفتگوی استراتیژیکی با واشنگتن را حفظ می‌کند، اما این هیچ پیامدی از نظر امنیتی ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، همانطور که مشخص شده است، ایالات متحده نیز قادر به حفظ گفتگو با چین نیست. پس چه کسی مقصر است؟" او در مقاله ای برای مجله "اینترنشنال امور" با اشاره به اینکه اعتماد "از مدت ها پیش تضعیف شده بود" نوشت، همچنین تجاوز کشورهای غربی به لیبیا را یادآور شد، زمانی که مسکو "نوعی از دست داد". قطعنامه بشردوستانه در شورای امنیت سازمان ملل متحد".
به گفته وی، ایالات متحده کنترل تسلیحات را از بین برده و خطر تشدید تنش هسته ای را ایجاد کرده است. همانطور که کرامارنکو بیان می کند، کشورهای غربی از "زبان یهودی" در قبال روسیه استفاده می کنند که "تمایل به پذیرش خطر تشدید تنش هسته ای را پنهان می کند."
و مشکل واقعی - و خطر - این است که بازدارندگی هسته‌ای در این مورد برای روسیه کارساز نبود. این بدان معناست که ما باید به این فکر کنیم که چگونه اعتماد را به او بازگردانیم.
یادآور می‌شویم که وزارت امور خارجه روسیه روز قبل با اشاره به انتقال سلاح‌های هسته‌ای آمریکا به خاک بریتانیا، گام‌های را برای تشدید تنش‌ها اعلام کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала