آلمان 22 میلیارد یورو به اوکراین داد

© Photo / official site of MFA of RA Совместная пресс-конференция министров иностранных дел Армении и Германии Арарата Мирзояна и Аналены Бербок по итогам встречи (7 февраля 2023). Берлин
Совместная пресс-конференция министров иностранных дел Армении и Германии Арарата Мирзояна и Аналены Бербок по итогам встречи (7 февраля 2023). Берлин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2023
عضو شوید
باربوک: آلمان از فبروری 2022 بیست و دو میلیارد یورو به اوکراین مساعدت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آنالنا باربوک، وزیر امور خارجه آلمان، گفت که آلمان از فبروری سال گذشته به ارزش 22 میلیارد یورو کمک های نظامی و بشردوستانه به اوکراین اختصاص داده است و بدین ترتیب در میان "حامیان" رژیم کیف مقام دوم را به خود اختصاص داده است.
باربوک گفت: "ما از اوکراین حمایت می کنیم. 22 میلیارد یورویی که آلمان ارائه کرد (در میان کشورهای حامی کیف) آلمان در سطر دوم قرار دارد که شامل کمک های نظامی و بشردوستانه است."
او تاکید کرد که آلمان "تا زمانی که لازم باشد" به حمایت از اوکراین ادامه خواهد داد. وی افزود که آلمان، همراه با کشورهای G7، در حال باز کردن "سپر" برای اوکراین عرض ارائه پشتیبانی پس از پایان درگیری هستند. باربوک تاکید کرد که کمک های بشردوستانه اختصاص داده شده به اوکراین فعلاً بالغ بر 380 میلیون یورو بوده است و دولت آلمان قصد دارد آن را افزایش دهد.
مکرون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2023
کمک های فرانسه و آلمان به اوکراین ادامه میابد
روسیه پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو درباره ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: "کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می‌کنند".
سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه دیمیتری پسکوف خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала