نگرانی آلمان از احتمال فروپاشی قوای مسلح اوکراین

© AP Photo / Iryna RybakovaУкраинские солдаты. Архивное фото
Украинские солдаты. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2023
عضو شوید
کارشناسان نظامی آلمان به شدت از احتمال فروپاشی ارتش اوکراین نگران هستند این در حالی است که روسیه هنوز بخش عمده‌ای از توانایی نظامی خود را وارد میدان جنگ نکرده است.
به گزارش اسپوتنیک، مقام‌های نظامی آلمان طی روزهای اخیر نگرانی شدید خود را از احتمال فروپاشی قوای مسلح اوکراین ابراز داشته‌اند.
نشریه "برلینر زیتونگ" در گزارشی نوشته است که توانایی‌های نظامی قوای مسلح اوکراینی هر روز و در شهرهای مختلف و زیر ضربان نظامی روسیه در حال تحلیل رفتن است.
در گزارش این نشریه آمده است: "قوای مسلح اوکراینی تلفات سنگینی چه از نظر نفرات و چه از نظر تسلیحاتی که غرب به آنها داده، متحمل شده است اما هنوز هیچگونه دستاوردجدی بدست نیاورده است حال آنکه روسیه هنوز بخش عمده‌ای از نیروی نظامی خود را به کار نگرفته است".
Украинские военнослужащие в сопровождении членов Иностранного легиона под Харьковом. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تلفات نیروهای مسلح اوکراین کراسنولیمانسکی
این نشریه خاطرنشان کرد که کارشناسان نظامی در آلمان زنگ خطر را به صدا در آورده و از آینده و سرنوشت تاسف بار نظامیان اوکراینی ابراز نگرانی کرده‌اند.
طبق گزارشات: "وضعیت ارتش اوکراین بسیار سخت بوده چون ارسال تسلیحات غربی برنامه ریزی شده به اوکراین نمی‌تواند خسارت شدیدی که به نیروها و تسلیحات ارتش اوکراین وارد شده را جبران کند".
روسیه از 24 فبروری 2022 عملیات ویژه نظامی را در اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال توسط رژیم کی‌یف مورد آزار و نسل کشی قرار گرفته اند" خواند. به گفته رئیس جمهور پوتین، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала