اعتیاد گسترده به الکول در بین سربازان ارتش اوکراین

© AP Photo / LibkosСпецоперация России по защите Донбасса
Спецоперация России по защите Донбасса - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2023
عضو شوید
نخست وزیر اسبق اوکراین آزاروف: کی‌یف اعتیاد گسترده به الکل را در صفوف نیروهای مسلح اوکراین پنهان کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، میکولا آزاروف نخست وزیر سابق اوکراین در کانال تلگرام خود معتقد است که مستی و مصرف مواد مخدر در میان سربازان اوکراینی رایج است، رژیم کی‌یف در مورد این مشکل سکوت کرده است، ممکن است پس از پایان درگیری در اوکراین بدتر شود.

به گفته آزاروف: "مشکلی که در اوکراین به آن پرداخته نمی شود اعتیاد به مواد مخدر و الکولیسم گسترده در نیروهای مسلح اوکراین است. بسیاری از کسانی که در خط مقدم بوده اند می گویند که همه آنجا علف (مارجووانا) می کشند، 80٪ "قرص" (گولی های اکستازی) استفاده می کنند، 50٪ از سربازان ارتش داروهای مخدرقوی تر استفاده می کنند. "

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل حوادث با تجهیزات نظامی، حوادث نارنجک و... رخ می دهد. به گفته آزاروف، مشکل پس از پایان درگیری بدتر خواهد شد، زمانی که انبوه سربازان "به زندگی غیرنظامی" بازگردند و خود را پیدا نکنند و متوجه شوند که دولت آنها را رها کرده است.
Britain's Defence Secretary Ben Wallace uses steps to climb down from a tank during a visit the Bovington Camp, a British Army military base where Ukrainian soldiers are training on Challenger 2 tanks, in Dorset, England - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2023
آخرین تلاش ضد حمله اوکراین به چه نتیجه ای خواهد رسید؟
همانطور که آندری کوستین، دادستان کل اوکراین در ماه اگست اعتراف کرد، گروه های جنایتکار در اوکراین مواد مخدر را برای ارتش در جبهه تامین می کنند. او تاکید کرد که این مسائل پیچیده هستند زیرا "بُعد فرامرزی دارند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала