چین: همه کمک ها به اوکراین بیهوده است

© AP Photo / Daniel ColeУкраинские военные на границе Украины и Белоруссии. Архивное фото
Украинские военные на границе Украины и Белоруссии. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2023
عضو شوید
گلوبال تایمز: کمک های غرب به اوکراین کمک نمی کند روسیه را شکست دهد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه دولتی چین گلوبال تایمز به نقل از کارشناس نظامی سونگ ژونگ پینگ می نویسد، هیچ کمکی از غرب به کی‎‌یف، مسیر درگیری نظامی را به طور اساسی تغییر نمی دهد، زیرا قدرت نظامی روسیه به طور قابل توجهی از اوکراین فراتر از اوکراین است.
این تحلیلگر گفت: "هرچقدر هم که امریکا و غرب به اوکراین کمک کنند، همه چیز بیهوده است."
سانگ خاطرنشان کرد که نیروهای نظامی روسیه چندین برابر بیشتر از نیروهای اوکراینی هستند. علاوه بر این، او تاکید کرد، سلاح های غربی فقط به کی‎‌یف آسیب می زند. بنابراین، به گفته این کارشناس، استفاده از مهمات با اورانیوم ضعیف شده که عرضه آن اخیراً توسط ایالات متحده تایید شده است، می تواند صدمات عظیمی به سلامت جمعیت اوکراین و محیط زیست وارد کند.
Вид на здание Пентагона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2023
پنتاگون رسما از انتقال گلوله های حاوی اورانیوم ضعیف شده به اوکراین خبر داد
روز چهارشنبه، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، در جریان بازدید از کی‎‌یف، گفت که ایالات متحده یک میلیارد دالر کمک اضافی از جمله 665 میلیون دالر برای نیازهای نظامی به اوکراین ارائه خواهد کرد.
وزارت امور خارجه امریکا توضیح داد که این مبلغ شامل عرضه بعدی تسلیحات و مهمات از انبار موجود پنتاگون به مبلغ 175 میلیون دالر و 100 میلیون دالر دیگر برای خریدهای جدید برای "حمایت از نیازهای نظامی بلندمدت" اوکراین است. ایالات متحده همچنین 90.5 میلیون دالر برای کمک به "مین زدایی بشردوستانه" و 300 میلیون دالر برای حمایت از سازمان های مجری قانون اختصاص داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала