نظامیان روسیه با تاکتیک جدید نیروهای اوکراینی را شکار می‌کنند + ویدیو

© Photoشهر خارکف؛ نظامیان روسیه با تاکتیک جدید نیروهای اوکراینی را شکار می‌کنند
شهر خارکف؛ نظامیان روسیه با تاکتیک جدید نیروهای اوکراینی را شکار می‌کنند  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2023
عضو شوید
گروه شناسایی قوای مسلح روسیه در ده روز با کمک هواپیمای بدون سرنشین حدود 50 جنگجوی ارتش نظامی را نابود کردند
به گزارش اسپوتنیک، یک افسر شناسایی روسیه که در این بخش از جبهه کار می کرد، به ریانووستی گفت: گروه شناسایی قوای مسلح روسیه با استفاده از پهپادها، حدود 50 پرسنل قوای مسلح اوکراین را در 10 روز کشته و 25 نظامی اوکراینی را زخمی کردند.
این افسر افزود: "کار شبانه انجام شد، گروه مستقیماً در خط مقدم موضع می گیرد، شناسایی دشمن در مسیرهای دور انجام می شود، یعنی به محض اینکه ببینیم نوعی تجهیزات در دو یا سه کیلومتری در حال حرکت است. ما فوراً می فهمیم که در جهت ما است."
به گفته وی، افسران شناسایی مواضع دشمن را در نقاطی که قوای مسلح اوکراین در حال چرخش هستند رصد می کنند و به محض نزدیک شدن تجهیزات با پرسنل قوای مسلح اوکراین به نقطه خاصی، پهپادها شروع به پرتاب مهمات می کنند. وی خاطرنشان کرد که کار علیه دشمن در حین چرخش بسیار مؤثر است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد، به محض اینکه تجهیزات را کوبیدیم و پرسنل را مجروح کردیم، تجهیزات بلافاصله بدون بردن کسی حرکت می‌کنند. پرسنل قوای مسلح اوکراین سر جای خود باقی می مانند، هرج و مرج و وحشت از آنجا شروع می شود، همه در کمربند جنگلی پراکنده می شوند، هیچ کس نمی داند چه باید بکند.
روز چهارشنبه، رئیس اداره منطقه خارکف، ویتالی گانچف، به خبرنگاران گفت که خط تماس در این منطقه 7 کیلومتر از کوپیانسک امتداد دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала