مسکو به شورای اروپا پیشنهاد می کند خسارت جهان از تحریم ها علیه روسیه را محاسبه کنند

© Sputnik / Alexei Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر مبنى وزارة الخارجية الروسية في موسكو، روسيا
مبنى وزارة الخارجية الروسية في موسكو، روسيا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2023
عضو شوید
مسکو به رئیس شورای اروپا پیشنهاد محاسبه زیان تحریم‌های ضد روسیه برای جهان را داد.
به گزارش اسپوتنیک، نماینده رسمی وزارت امور خارجه گفت: روسیه در حال حل مشکل گرسنگی در جهان است، در حالی که اتحادیه اروپا برای خود تأمین می کند و منفعت می کند.
ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه در این باره در کانال تلگرامی خود نوشت که رئیس شورای اروپا، چارلز میشل، با صحبت در مورد مشکلات غذایی ادعایی ناشی از اقدامات روسیه، می‌تواند خسارتی را که تحریم‌های غیرقانونی ضد روسیه برای کل جهان وارد می‌کند، بشمارد.
وی به بیانیه میشل اشاره کرد که در آن گفته شده است: "بیش از 250 میلیون نفر در سراسر جهان با کمبود شدید مواد غذایی مواجه هستند و کرملین با حمله عمدی به بنادر اوکراین آنها را از مواد غذایی بسیار مورد نیاز محروم می کند." این دیپلمات روس به رئیس شورای اروپا یادآوری کرد که اتحادیه اروپا در حملات به سوریه، لیبی، یوگسلاوی، "مردم قحطی زده آفریقا" را به یاد نمی آورد و خود میشل هرگز خواستار رفع انسداد کودهای روسی در بنادر اروپا برای کشورهای نیازمند نشد.
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2023
تهدید زلنسکی به شکایت از اتحادیه اروپا
زاخارووا خاطرنشان کرد: "شاید رئیس شورای اروپا به این فکر کند که تحریم های غیرقانونی غرب علیه روسیه چه آسیبی به جهان وارد کرده است؟ یا فقط فراموش کرده است که چگونه اعداد واقعی را جمع آوری کند و در اطلاعات نادرست منتشر کند؟" - ما قبلاً با اعداد و ارقام در مورد وضعیت امنیت غذایی پس از فسخ قرارداد غلات نوشته ایم و در مورد اینکه روسیه واقعاً چگونه مشکل گرسنگی را در جهان حل می کند، در حالی که اتحادیه اروپا خود را تأمین می کند و از آن سود می برد."
او خلاصه کرد: تمام افکار غرب فقط این است که چگونه پول بیشتری از جنگی که علیه روسیه به راه انداخته شده کسر کند و خود بزرگ نمایی خود را به درازا بکشاند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала