کلوپ ویدیو

مزدور کلمبیایی توضیح میدهد که چرا در جبهۀ اوکراین می جنگد + ویدیو

© AP Photo / Bernat ArmangueУкраинские военнослужащие в сопровождении членов Иностранного легиона под Харьковом. Архивное фото
Украинские военнослужащие в сопровождении членов Иностранного легиона под Харьковом. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2023
عضو شوید
یک کلمبیایی که برای نیروهای مسلح اوکراین می جنگد، سفر خود به اوکراین را با حقوق بازنشستگی پایین در کشور خود توضیح داد.
به گزارش اسپوتنیک، اورلاندو مزدور کلمبیایی که در کنار کی‌یف می‌جنگد، گفت که آنها از کلمبیا به اوکراین می‌روند، زیرا در وطن او برای ارتش ارزشی قائل نیستند و حقوق بازنشستگی کمی به آنها می‌دهند.
مزدور کلمبیایی به روزنامه اسپانیایی موندو گفت: "متاسفانه در کشور ما به ارتش کلمبیا ارزشی قائل نیست. حقوق بازنشستگی یک سرباز با 20 سال خدمت حدود 200 یورو در ماه است. شما نمی توانید با این در کلمبیا زندگی کنید."
همانطور که این نشریه اشاره می کند، اورلاندو یک کهنه سرباز با تقریبا بیست سال تجربه در یکی از واحدهای نخبه کلمبیا است.
وزارت دفاع روسیه بارها اعلام کرده است که رژیم کی‌یف از مزدوران خارجی به‌عنوان "خوراک توپ" استفاده می‌کند و ارتش روسیه به نابودی آنها در سراسر اوکراین ادامه خواهد داد. کسانی که خودشان برای پول جنگیدند در بسیاری از مصاحبه‌ها اعتراف کردند که ارتش اوکراین اقدامات خود را به خوبی هماهنگ نمی‌کند و شانس زنده ماندن در جنگ‌ها کم است، زیرا شدت درگیری با افغانستان و خاورمیانه که آنها به آن عادت کرده‌اند قابل مقایسه نیست.
روسیه از 24 فبروری 2022 عملیات ویژه نظامی را در اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال توسط رژیم کی‌یف مورد آزار و نسل کشی قرار گرفته اند" خواند. به گفته رئیس جمهور پوتین، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала