برنامه "گفتگو با کورئا؛ کودتا" در شبکه آر-تی اسپانیایی

© AP Photo / Dolores OchoaПрезидент Эквадора Рафаэль Корреа машет своим сторонникам в Кито, Эквадор
Президент Эквадора Рафаэль Корреа машет своим сторонникам в Кито, Эквадор - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2023
عضو شوید
رافائل کورئا با یک سری برنامه درباره کودتا در آمریکای لاتین به شبکه RT بازگشت.
به گزارش اسپوتنیک، رافائل کورئا، رئیس جمهور سابق اکوادور، فصل پنجم برنامه گفتگوی سیاسی خود را در RT به زبان اسپانیایی افتتاح کرد. برنامه " گفتگو با کورئا؛ کودتا" (Conversando con Correa. Golpes de estado) در 11 سپتامبر آغاز می شود. مهمانان این برنامه رهبران جهان که با کودتا در کشورهای خود مواجه شده اند و همچنین همکاران و نزدیکان قربانیان تسخیر خشونت آمیز قدرت خواهند بود.
اولین برنامه این مجموعه در پنجاهمین سالگرد کودتا علیه سالوادور آلنده رهبر شیلی که در جریان هجوم به کاخ ریاست جمهوری درگذشت، پخش می شود. مهمان این قسمت نوه او پابلو سپولودا آلنده خواهد بود. او خاطرات خانواده خود را از شخصیت رهبر فقید به اشتراک خواهد گذاشت و همراه با میزبان در مورد پیامدهای دیکتاتوری آگوستو پینوشه که کشور هنوز در حال تجربه آن است صحبت خواهد کرد.
رافائل کورئا گفت: "دوستان عزیز! خوشحالم که با فصل پنجم گفتگو با کورئا به شما باز می گردم، برنامه ای که در سال 2018 تولید آن را با کانال خبری اسپانیایی RT و تیم فوق العاده آنها آغاز کردیم. از شما دعوت می کنم که در فصل جدید با ما همراه باشید که با توجه به اینکه چه مهمانانی خواهیم داشت و چه چیزی به ما خواهند گفت نوید بسیار جالبی را می دهد. به زودی میبینمتان!"
در فصل جدید برنامه گفتگو با کورئا، نیکلاس مادورو رئیس ونزوئلا، کریستینا فرناندز دی کرشنر رئیس جمهور سابق و معاون فعلی رئیس جمهور آرژانتین، اوو مورالس رئیس جمهور سابق بولیوی، رئیس جمهور سابق هندوراس مانوئل زلایا و سایر مقامات عالی رتبه در مورد کودتا در کشورهای خود صحبت خواهند کرد. علاوه بر این، خود کورئا خاطراتی از کودتای کودتا علیه خود در سال 2010 را بیان خواهد کرد.
Раненый полицейский после стрельбы на ралли кандидата в президенты в Эквадоре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2023
چندرسانه ای
تصاویری پس از ترور نامزد ریاست جمهوری اکوادور
اولین نمایش برنامه "گفتگو با کورئا" در RT در 1 مارچ 2018 برگزار شد. در میان مهمانان رئیس جمهور سابق اکوادور، بسیاری از رهبران جهان از جمله محمود احمدی نژاد، دیلما روسف، لولا داسیلوا، آلبرتو فرناندز، کارلس پوجدمون و دیگران حضور داشتند.
رافائل کورئا رئیس جمهور سابق اکوادور (2007-2017)، دکترای اقتصاد، بنیانگذار جنبش سیاسی خود، اتحاد PAIS، بر اساس ایدئولوژی سوسیالیسم قرن بیست و یکم است. کورئا نویسنده مقالات علمی متعدد و همچنین تعدادی کتاب در مورد مسائل اقتصادی دنیای مدرن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала