یورش پهپاد اوکراینی به یک مرکز صنعتی در بریانسک

Дым после падения вертолета Ми-8 в Брянской области
Дым после падения вертолета Ми-8 в Брянской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2023
عضو شوید
فرماندار منطقه بریانسک گفت: یک ساختمان اداری پس از یورش پهپاد در بریانسک آتش گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر بوگوماز فرماندار منطقه بریانسک در کانال تلگرامی خود اعلام کرد، که یک ساختار صنعتی در بریانسک مورد یورش یک پهپاد اوکراینی قرار گرفت، یک ساختمان اداری آتش گرفت و تلفات جانی نداشت.
فرماندار نوشت: "تروریستان اوکراینی با استفاده از پهپاد به یک مرکز صنعتی در شهر بریانسک حمله کردند. در نتیجه ساختمان اداری دچار آتش سوزی شد. تلفات جانی نداشته است".
Последствия обстрела поселка Климово в Брянской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2023
سرنگونی یک پهپاد اوکراینی بر فراز پیرامون بریانسک
به گفته وی، نیروهای آتش نشانی، عملیاتی و اورژانس در محل مشغول به کار هستند.
پدافند هوایی روسیه دو پهپاد اوکراینی را بر فراز بریانسک رهگیری کرد
وزارت دفاع روسیه گفت: پدافند هوایی روسیه دو پهپاد اوکراینی را بر فراز بریانسک رهگیری کرد.
وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه در بیانیه ای نوشت: "در غروب 7 سپتامبر، تلاش رژیم کیف برای انجام یک یورش تروریستی از سوی یک پهپاد از نوع هواپیما به اشیاء در خاک فدراسیون روسیه خنثی شد. سامانه‌های پدافند هوایی وظیفه بر فراز بریانسک دو هواپیمای بدون سرنشین را رهگیری کردند که یکی از آنها در هوا نابود شد".
یادآوری می کنیم، که در ماه های پسین یورش های پهپادی نیروهای اوکراینی بر روسیه افزایش پیدا کرده است، که بسیاری از این پهپادها از سوی پدافند هوایی روسیه و یا از سوی نیروهای الکترونیکی سرکوب و نابود می شوند.
در منطقه بریانسک ششمین پهپاد در یک روز سرنگون شد
در منطقه بریانسک ششمین پهپاد در یک روز سرنگون شد و تلفات جانی نداشت.
الکساندر بوگوماز، فرماندار این منطقه گفت: "نیروهای پدافند هوایی روسیه یک پهپاد از نوع هواپیما را در نزدیکی منطقه ویگونیچسکی در منطقه بریانسک سرنگون کردند و تلفات جانی نداشتند".
فرماندار در کانال تلگرامی خود نوشت: "یورش دیگری از سوی رژیم کیف از سوی نیروهای پدافند هوایی وزارت دفاع روسیه خنثی شد. با نزدیک شدن به منطقه ویگونیچسکی، یک هواپیمای بدون سرنشین از نوع هواپیما سرنگون شد. هیچ تلفات یا خسارتی در پی نداشت".
بر اساس گزارش های بوگوماز، از پنجشنبه شب شش پهپاد در منطقه بریانسک سرنگون شده است، که دو فروند از آنها در نزدیکی ایستگاه راه آهن بریانسک و یک ساختمان صنعتی مورد حمله یک فروند قرار گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала