کمیته بازرسی ارمنستان: وبلاگ نویس و ستون نویس اسپوتنیک را دستگیر کرده ایم

© Sputnik / Andranik GhazaryanБлогер Мика Бадалян на митинге оппозиции в рамках акции неповиновения на площади Франции (15 мая 2022). Ереван
Блогер Мика Бадалян на митинге оппозиции в рамках акции неповиновения на площади Франции (15 мая 2022). Ереван - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2023
عضو شوید
کمیته بازرسی ارمنستان دستگیری یک وبلاگ نویس و یک ستون نویس اسپوتنیک را تایید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کمیته بازرسی ارمنستان اعلام کرد، میکائیل بادالیان، وبلاگ نویس طرفدار روسیه و آشوت گئورگیان، ستون نویس اسپوتنیک ارمنستان در پرونده قاچاق غیرقانونی جنگ افزارهای گرم دستگیر شدند.
پیش از این، امروز اسپوتنیک ارمنستان از بازداشت آنها در شب قبل در شهر گوریس در جنوب این کشور خبر داد. به گفته این آژانس، وبلاگ نویش برای تهیه مطالب رادیویی برای پروژه نویسنده خود "ما" درباره زندگی در مناطق مرزی به سیونیک رفته بود.
Блогер Мика Бадалян среди участников оппозиционного шествия на шестой день акции неповиновения (6 мая 2022). Еревaн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2023
دستگیری یک ستون نویس و یک وبلاگ نویس اسپوتنیک در ارمنستان
یوگنی پریماکوف رئیس روس سترودنیچیستووا نیز در مورد ناپدید شدن بادالیان در گوریس صحبت کرد. به گفته وی، این وبلاگ نویس قبلاً در ارمنستان دستگیر شده بود و بسیاری از اتهامات وارده به وی را سیاسی تفسیر کردند.
ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه در یک کانال تلگرامی اعلام کرد، که غرب می تواند پشت این وضعیت باشد. وی رد نکرد، که این حادثه به دلیل برگزاری مجمع رسانه ای روسی-ارمنی در ایروان با هدف بدتر کردن روابط بین دو کشور، تحریک آمیز بوده است.
به گفته زاخارووا، نیروهایی که در برابر روابط متفقین بین مسکو و ایروان عمل می کنند اخیراً فعال تر شده اند. افزون بر این، نماینده وزارت خارجه یادآور شد، که رهبری ارمنستان با به قدرت رسیدن، از جمله تحت این شعارها، علناً نقض ناپذیری آزادی بیان و حق ابراز عقیده را اعلام کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала