ایلان ماسک: استارلینک برای هدایت هواپیماهای بدون سرنشین ساخته نشده است

© AP Photo / Susan WalshАмериканский предприниматель, изобретатель, инженер и миллиардер Илон Маск
Американский предприниматель, изобретатель, инженер и миллиардер Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2023
عضو شوید
استارلینک برای تماشای برنامه های تلویزیونی طراحی شده است، نه برای هواپیماهای بدون سرنشین.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، سرمایه گزار امریکایی در زندگینامه ای که گزیده هایی از آن توسط "سی‌ان‌ان" نقل شده است، گفت: اینترنت ماهواره‌ای استارلینک برای تماشای برنامه های تلویزیونی ایجاد شده است نه برای هدایت هواپیماهای بدون سرنشین.
کتابی با نام "یکی از بهترین های کسب و کار" نوشته "والتر ایزاکسون" در ۱۲ سپتامبر منتشر می شود. ایزاکسون پیش از این، بیوگرافی از استیو جابز، بنیانگذار اپل و آلبرت انیشتین را نوشته بود.
بیوگرافی این تاجر توسط والتر ایزاکسون در 12 سپتامبر منتشر خواهد شد. ایزاکسون قبلاً بیوگرافی استیو جابز بنیانگذار اپل و آلبرت انیشتین را نوشته بود.
ماسک گفت: "من "چگونه در این جنگ قرار گرفتم؟ استارلینک برای جنگ در نظر گرفته نشده بود. این ساخته شد تا مردم بتوانند نتفلیکس را تماشا کنند، استراحت کنند، از راه دور مطالعه کنند و کارهای صلح آمیز خوب انجام دهند، نه برای حملات هواپیماهای بدون سرنشین."
Генеральный директор SpaceX, Twitter и Tesla Илон Маск на ярмарке технологических стартапов и инноваций Vivatech, Париж - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2023
ماسک تحویل گلوله های خوشه‌ای امریکا به اوکراین را ریاکارانه خواند
در ماه فبروری، ماسک گفت که اجازه نمی دهد از ماهواره های استارلینک (Starlink) برای تشدید درگیری که می تواند منجر به جنگ جهانی سوم شود، استفاده شود.
استارلینک (Starlink) یک سرویس برای استفاده از اینترنت جهانی است که در آن نیاز به مودم نیست. این سرویس به صورت ماهواره‌ای در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد و باید برای اتصال به آن از تجیهزات استفاده کرد. فناوری استارلینک از طرف شرکت اسپیس اکس (SpaceX) ایلان ماسک عرضه می‌شود. نحوه استفاده از آن دارای ابهاماتی است و نیاز به آشنایی کامل با عملکرد آن وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала