رسانه های ترکیه: وزیر دفاع جدید اوکراین دست نشانده آمریکا است

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر وزیر دفاع جدید اوکراین
وزیر دفاع جدید اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2023
عضو شوید
رسانه های ترکیه در گزارشی وزیر دفاع جدید اوکراین را دست نشانده و " فرزند آمریکا" دانسته اند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه ترکیه "ایآیدینلیک" به نقل از منابع خود در کی‌یف نوشت: رستم عمروف،وزیر دفاع جدید اوکراین، مجری طرح های آمریکا در منطقه خواهد بود. علاوه بر این، او با سازمان واعظ فتح الله گولن (FETÖ) ممنوعه در ترکیه، ارتباط دارد که آنکارا تلاش برای کودتا در سال 2016را با آن مرتبط می داند.
به گفته این نشریه، بخشی از وجوهی را که عمروف از کشورهای خارجی دریافت می کند، برای اهداف شخصی استفاده می کند. این روزنامه گزارش می دهد که عمروف یک برادر به نام روسلان دارد که هر دو در کی‌یف به عنوان "فرزندان آمریکا" شناخته می شوند.
همانطور که در منابع قابل دسترس آمده است، او در جوانی در برنامه تبادل رهبران آینده وزارت امور خارجه ایالات متحده(FLEX) شرکت کرده بود. برادرش روسلان عمروف نیز در مدرسه شبانه روزی کریمه تحصیل کرده و با سازمان واعظ فتح الله گولن (ممنوعه در ترکیه)ارتباط دارد. هر دو برادر در کی‌یف به عنوان "بچه های آمریکا" شناخته می شوند.
ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در سوم سپتامبر در کانال تلگرامی خود استعفای وزیر دفاع را اعلام کرد. رستم عمروف، رئیس صندوق املاک دولتی، جایگزین وی خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала