- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

راه اندازی تولید پهپادهای جدید کامیکازه روسیه برای عملیات نظامی ویژه

© Photo / KALASHNIKOV MEDIAБарражирующий дрон-камикадзе "ZALA Ланцет" на ежегодной презентации концерна "Калашников" в Москве
Барражирующий дрон-камикадзе ZALA Ланцет на ежегодной презентации концерна Калашников в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2023
عضو شوید
تولید پهپادهای کامیکازه برای نیازهای عملیات نظامی ویژه در کامچاتکا راه اندازی شد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر سولودوف، رئیس منطقه ای کامچاتکا در کانال تلگرامی خود اعلام کرد، که تولید پهپادهای کامیکازه برای نیازهای یک عملیات ویژه نظامی در کامچاتکا آغاز شده است.
Минобороны показало удары дронами-камикадзе Ланцет по технике ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2023
کلوپ ویدیو
انهدام تانک اوکراینی توسط پهپادهای کامیکازۀ ارتش روسیه + ویدیو
وی ادامه داد: نخستین دسته از 80 پهپاد در حال حاضر آماده ارسال است.
به گفته فرماندار، دولت منطقه باید بین تولیدکنندگان و اپراتورهای کامچاتکا ارتباط برقرار کند. افزون بر این، مقام ها آموزش هایی را برای واحدهای مستقر در کامچاتکا درباره ای کنترل و نگهداری هواپیماهای بدون سرنشین سازماندهی می کنند.
سولودوف در پایان گفت: "ما این فرصت را به دلیل این واقعیت به دست آوردیم که این پروژه در چارچوب تاپ "میهن پرستی" مورد حمایت قرار گرفت".
یادآوری می کنیم، که در پایان ماه جولای، دولت روسیه راهبرد گسترش هواپیماهای بدون سرنشین را تصویب کرد که در آن پنج حوزه کلیدی از جمله توسعه و تولید انبوه چنین سیستم‌هایی و همچنین توسعه زیرساخت‌ها و آموزش در نظر گرفته شده است. به گفته رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، تا سال 2030 برنامه ریزی شده است که یک میلیون کارشناس در این زمینه آموزش داده شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала