واکنش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد حملات پهپادی اوکراینی به کورچاتوف

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Символика Международного агентства по атомной энергии
Символика Международного агентства по атомной энергии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2023
عضو شوید
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از گزارش‌های حملات پهپادی اوکراینی به کورچاتوف آگاه است.
به گزارش اسپوتنیک، این آژانس یادآوری کرد که کارشناسان آن قبلاً اطلاعاتی از استیشن هسته ای Zaporozhye دریافت کرده بودند که در 23 اگوست یک پهپاد به یک ساختمان مسکونی در Energodar برخورد کرد.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: "ما همچنین از گزارش‌های حملات پهپادی اخیر در شهر کورچاتوف روسیه مطلع هستیم.
Офицеры полка противовоздушной обороны вооруженных сил РФ во время боевого дежурства за пультом управления зенитно-ракетного комплекса С-400 Триумф в Крыму - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2023
سرنگونی یک پهپاد بر فراز منطقه بلگورود
میخائیل اولیانوف، نماینده دائم فدراسیون روسیه روز دوشنبه در کانال تلگرامی خود گفت: حمله 1 و 3 سپتامبر توسط پهپادهای اوکراینی به کورچاتوف، شهر اقماری استیشن هسته ای کورسک، جایی که کارکنان و اعضای خانواده این استیشن در آن زندگی می کنند، بوده است. نقض آشکار سومین ستون از هفت رکن ایمنی هسته ای که توسط مدیرعمومی آژانس در مارچ 2022 تدوین شده است.
پیش از این در مورد حمله هواپیماهای بدون سرنشین به کورچاتوف در 1 و 3 سپتامبر گزارش شده بود. بنابراین، در نتیجه حمله روز اول، یک ساختمان اداری و یک ساختمان مسکونی آسیب دید، در سوم شهریور یک ساختمان غیر مسکونی آتش گرفت. به گفته حاکم منطقه رومن استاروویت، آتش خاموش شد و تلفات جانی نداشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала