کشتی فضایی همراه با فضانورد روس از استیشن بین المللی فضایی جدا شد

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر Трансляция пресс-конференции с российским экипажем 69-й длительной экспедиции на МКС
Трансляция пресс-конференции с российским экипажем 69-й длительной экспедиции на МКС - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2023
عضو شوید
کشتی فضایی "Crew Dragon"امریکایی حامل فضانورد روس از استیشن بین المللی فضایی جدا شد.
به گزارش اسپوتنیک، کشتی فضایی امریکایی Crew Dragon که آندری فدیایف فضانورد روس در بین خدمه آن می باشد از استیشن بین المللی فضا جدا شد که سایت ناسا این روند را در سایت خود نمایش داد.
جدا نمودن این کشتی فضایی در ساعت 14:05 به وقت مسکو آغاز شد.
به گفته ناسا، پخش مستقیم فرود این کشتی فضایی به روی آب در روز یکشنبه حدود ساعت 23:00 به وقت نواحی شرقی ایالات متحده امریکا (06:00 صبح دوشنبه به وقت مسکو) در سایت آن آغاز خواهد شد.
پیشتر سازمان روس کاسموس روسیه خاطرنشان کرده بود که فدیایف به همراه دو تن از فضانوردان ناسا و یک فضانورد اماراتی از ماه مارچ 2023 در استیشن بین المللی فضایی فعالیت کرده بودند.
چندی پیشCrew Dragon به همراه خدمه گروه Crew 7 که کنستانتین باریسوف از روسیه، یاسمین مقبلی فضانورد ناسا، به همراه دو فضانورد دیگر از ژاپن و اتحادیه اروپا به استیشن بین المللی ملحق شده بود.
همچنین فعلاً دو فضانورد روسیه "سرگئی پراکاپیوف و دمیتری پتلین" در استیشن بین المللی حضور دارند که دو فضانورد دیگر روس نیز با راکت "سایوز-ام اس-23" در تاریخ 25 سپتامبر ملحق خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала