سازمان ملل در جستجوی ارزیابی آسیب لوله آموتنیک است

CC BY-SA 2.5 / Антон Оболенский (Azh7) / Ammiakoprovod NSНасосная станция аммиакопровода Тольятти — Одесса
Насосная станция аммиакопровода Тольятти — Одесса - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2023
عضو شوید
Sabah: سازمان ملل پیشنهاد ارزیابی آسیب به خط لوله آمونیاک"Togliatti - Odessa" را ارائه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روز یکشنبه به نقل از منابع گزارش داد که پیشنهادهای جدید سازمان ملل برای "توافق غلات" شامل ارزیابی خسارت خط لوله ای است که آمونیاک روسیه را به بازار می آورد.
خط لوله آمونیاک Togliatti-Odessa در اواخر دهه 1970 ساخته شد، اولین مرحله در اکتوبر 1979 به بهره برداری رسید. سالانه حدود 2.5 میلیون تن مواد خام از طریق آن انتقال می گردد.
Рабочий на газораспределительной станции в России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2023
بعید است اتحادیه اروپا واردات گاز از خط لوله روسیه را ممنوع کند
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک گروه تخریب اوکراینی قبلاً خط لوله آمونیاک تولیاتی - اودسا را ​​در منطقه خارکف منفجر کرده بود و در بین قربانیان، غیرنظامیان نیز وجود داشت و این حادثه را یک اقدام تروریستی خواند. رفع انسداد خط لوله آمونیاک یکی از الزامات روسیه به عنوان بخشی از اجرای قرارداد غلات است.
پیش از این، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفته بود که اگر حفظ ابتکار غلات بحیره سیاه برای کشورهای غربی بسیار مهم است، آنها می‌توانند خط لوله آمونیاک Togliatti-Odessa در خاک اوکراین را به منظور تحقق شرایط روسیه بازسازی کنند.
این روزنامه می نویسد: "به منظور تسهیل عرضه آمونیاک روسیه به بازارها، تأکید می شود که باید کار برای ارزیابی خسارات وارده به خطوط لوله آسیب دیده در نتیجه خصومت ها آغاز شود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала