ادامه حملات بر مناطق قبایلی پاکستان هم مرز با افغانستان

© AP Photo / Anjum NaveedСолдаты пакистанской армии на линии контроля, которая разделяет Кашмир между Пакистаном и Индией
Солдаты пакистанской армии на линии контроля, которая разделяет Кашмир между Пакистаном и Индией - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2023
عضو شوید
اداره رسانه های ارتش پاکستان اعلام کرد که بر اثر دو حمله جداگانه در وزیرستان شمالی و ولسوالی خیبر، سه سرباز به شمول یک جگرن کشته شدند.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر روابط عمومی ارتش پاکستان دیروز جمعه، 10 نوامبر گفت که دو سرباز به شمول یک جگرن در حمله به یک مخفیگاه شبه نظامیان در میرام شاه وزیرستان شمالی کشته شدند.
به گفته ارتش پاکستان، در جریان این حمله، درگیری بین دو طرف درگرفت که در جریان آن دو سرباز از جمله جگرنی که رهبری عملیات را بر عهده داشت به همراه سه سرباز پاکستانی کشته شدند. ارتش پاکستان گفته است که در این عملیات یک ستیزه جو کشته و یک تن دیگر زخمی شده است.
همچنین ارتش پاکستان از کشته شدن یک سرباز و یک شبه نظامی جمعه شب در رویارویی با شبه نظامیان در خیبر پختونخوا خبر داده است.
طیارات هند پاکستان را بمبارد میکنند، تشنج در کشمیر افزایش می یابد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2023
کشته شدن ۹ سرباز پاکستانی در یورش انتحاری بر کاروان نظامیان در خیبرپختونخواه
شایان ذکر است که روز پنجشنبه هفته گذشته در یک حمله انتحاری به خط ارتش پاکستان در خیبر پختونخوا، 9 سرباز پاکستانی کشته و حدود 20 تن دیگر زخمی شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала