قوای مسلح اوکراین یک مرکز تجاری دونتسک را مورد تيراندازی قرار دادند

© Sputnik / Sergey Baturin /  مراجعه به بانک تصاویر Женщина у жилого частного дома, разрушенного в результате обстрела со стороны ВСУ в Киевском районе Донецка
Женщина у жилого частного дома, разрушенного в результате обстрела со стороны ВСУ в Киевском районе Донецка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2023
عضو شوید
در حین تيرباران قوای مسلح اوکراین، یک گلوله به ساختمان مرکز تجاری "دانتسک سیتی" شهر دونتسک اصابت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، الکسی کولمزین، والی این شهر در تلگرام گفت که نیروهای اوکراینی مرکز تجاری خرید در دونتسک را گلوله باران کردند.
وی گفت: "در تيرباران منطقه کیفسکی، به ساختمان مرکز تجاری خرید شهر دونتسک ضربه مستقیم وارد شد."
به گفته وی، ساختمان های تجاری آسیب دیده اند.
دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک کنترول، هماهنگی آتش بس و تثبیت وضعیت در جنوب شرق اوکراین از تلفات متعدد در جریان گلوله باران خبر داد.
در بیانیه این مرکز آمده است که "در ساعت ازدحام، قوای مسلح اوکراین با 15 راکت MLRS به منطقه مرکزی دونتسک (محل مرکز خرید و سرگرمی "دونتسک سیتی") حمله کردند. بر اساس اطلاعات اولیه، بیش از ده قربانی از جمله یک کودک به شدت زخمی شده است. متأسفانه ممکن است تعداد قربانیان افزایش یابد."
Военная техника на военном аэродроме в Чугуево Харьковской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2023
افشای تلفات سنگین ارتش اوکراین در جریان ضدحمله
بر اساس اظهارات ساکنان محلی در شبکه های اجتماعی، دو موتر نیز در حیاط خانه‌ای در سرک یونیورسیتسکایا آتش گرفتند.
منطقه کیفسکی در بخش شمالی شهر واقع شده است. از سال 2014، زمانی که جمهوری خلق دونتسک پس از کودتا در آنجا استقلال خود را از کی‌یف اعلام کرد، این منطقه مرتباً توسط نیروهای امنیتی اوکراین گلوله باران می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала