طرح قتل دونالد ترامپ آماده است

© AP Photo / Evan Vucciترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست
ترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2023
عضو شوید
تاکر کارلسون طی مصاحبه با آدام کرولا، مجری برنامه های رادیویی ابراز عقیده کرد ترس هیئت حاکمه امریکا از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و فقدان روش های دیگر برای مقابله با این سیاستمدار می تواند منجر به ترور او شود.
به گزارش اسپوتنیک، پاسخ این روزنامه نگار سرشناس به سوال مجری مبنی بر اینکه آیا ترامپ اجازه انتخاب مجدد برای ریاست جمهوری آمریکا را می دهند، اینگونه بود؟
کارلسون یادآور شد که هیئت حاکمه آمریکا حتی قبل از اولین انتخاب ترامپ شروع به مبارزه با وی کردند و اعتراضات علیه ترامپ را سازماندهی کردند. به گفته این روزنامه نگار، برای شروع استیضاح، افترا به راه انداخته شد، سپس مدارکی علیه ترامپ در رابطه با شورش های واشنگتن در 6 جنوری 2021 جعل شد. کارلسون خاطرنشان کرد که هیچ یک از موارد فوق به آنها کمک نکرد تا از شر ترامپ خلاص شوند. علاوه بر این، حتی پس از طرح اتهامات جنایی علیه او، محبوبیت او به طور پیوسته افزایش یافته است.
Бывший президент США Дональд Трамп. Архивное фото  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2023
برآورد ترامپ برای شکست بایدن در انتخابات ریاست جمهوری
کارلسون تاکید کرد که همه روش‌های مورد استفاده علیه ترامپ به صورت تدریجی مورد استفاده قرار گرفت، اما در نهایت نتیجه‌ای نداشت.
روزنامه نگار گفت: "اگر با انتقاد شروع کنید، سپس اعتراض کنید، سپس به استیضاح بروید، حالا از کیفرخواست استفاده می کنید و هیچ کدام از اینها جواب نمی دهد، بعد چه می شود؟ آن را روی یک نمودار ترسیم کنید. بدیهی است که به قتل نزدیک می شویم. هیچ کس در اینباره صحبت نمی کند اما من نمی دانم چگونه نتوان به چنین نتیجه ای رسید.
پیش از این، هیئت منصفه اعظم جورجیا، ترامپ و گروهی از افراد مرتبط با او را در پرونده تلاش ادعایی برای تأثیرگذاری بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری قبلی در آن ایالت متهم کرده بود. یکی از نکاتی که به رئیس جمهور سابق آمریکا نسبت داده می شود، نقض قانون سازمان های جنایتکار(موسوم به قانون RICO) است که به خودی خود مجازات تا 20 سال زندان و 250 هزار دلار جریمه را در نظر گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала