حمله پهپادی اوکراین در منطقه اورلوف خنثی شد

© Photo / Ministry of Defence of the Russian FederationПереброска российских миротворцев для участия в миротворческой операции в зоне нагорно-карабахского конфликта
Переброска российских миротворцев для участия в миротворческой операции в зоне нагорно-карабахского конфликта - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2023
عضو شوید
رئیس این منطقه گفت: سیستم جنگ الکترونیک یک پهپاد دیگر اوکراینی را در نواحی اورلوف خنثی کرد.
آندری کلیچکوف، رئیس این منطقه گفت: سیستم جنگ الکترونیک یک پهپاد دیگر اوکراینی را در منطقه اوریول خنثی کرد.
وی در کانال تلگرامی خود نوشت: امروز یک هواپیمای بدون سرنشین دیگر با استفاده از جنگ الکترونیک خنثی شد و در منطقه کورساکوف در نواحی اورلوف سقوط کرد.
تمرینات خطر ناکترین مانور نشست افغانی طیارات یل-76 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2017
تمرینات خطر ناکترین مانور نشست افغانی طیارات ایل-76
به گفته رئیس محل، این حادثه تلفات جانی و مالی نداشته است. وی افزود: ماموران انتظامی محل حادثه را محاصره کرده و اقدامات لازم را انجام می دهند.
شب گذشته اوکراین اقدام به حمله گسترده با پهپاد به تاسیسات روسیه کرد. در پسکوف، میدان هوایی مورد حمله قرار گرفت، آتش سوزی در آنجا شروع شد. هواپیماهای ترابری نظامی ایل-76 آسیب دیدند.
علاوه بر این، شش هواپیمای بدون سرنشین از ابتدای روز در منطقه بریانسک رهگیری شده اند. یک پهپاد دیگر نیز در منطقه رازسکی در منطقه مسکو خنثی شد. همچنین از انهدام دو فروند هواپیما در منطقه کالوگا و یک فروند در منطقه ریازان گزارش شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала