کلوپ ویدیو

جنگ روباتیک در جبهه زاپوروژیا + ویدیو

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие ВС РФ ведут наступление на опорный пункт условного противника во время подготовки штурмовых подразделений ЦВО в зоне спецоперации
Военнослужащие ВС РФ ведут наступление на опорный пункт условного противника во время подготовки штурмовых подразделений ЦВО в зоне спецоперации - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: ارتش در منطقه زاپوروژیا در حال یادگیری نحوه استفاده از یک ربات تیرانداز است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گفت که داوطلبان نظامی روسیه در پایگاه های آموزشی در منطقه زاپوروژیا آموزش می بینند، از جمله تمرین استفاده از یک نصب روباتیک با مسلسل سنگین در نبرد.

در این پیام آمده است: "در طول آموزش، مبارزه با استفاده از یک دستگاه رباتیک با مسلسل کالیبر بزرگ برای اطمینان از اقدامات واحدهای تهاجمی تمرین می‌شود."

خاطرنشان می شود که در زمین های آموزشی در منطقه زاپوروژیا ، مربیان با تجربه با پرسنل بخش تفنگ دفتر فرماندهی نظامی آموزش می دهند.
سربازان تمرین شلیک از نارنجک‌اندازهای ضدتانک دستی RPG-7، مسلسل‌های سنگین، مسلسل‌ها به سمت اهدافی که شبیه تجهیزات و نیروی انسانی دشمن هستند و همچنین اقدامات تاکتیکی مختلف را تمرین می‌کنند که در طی آن از یک نوع نبرد به نوع دیگر در مقابل حرکت می‌کنند. پس زمینه یک محیط دائما در حال تغییر است.
در ویدئویی که توسط وزارت دفاع روسیه منتشر شده، می توان دید که چگونه پرسنل نظامی در حال تمرین دو به دو تیراندازی می کنند و روباتی با مسلسل از جلوی آنها بیرون می زند، هدف گیری می کند و همچنین شروع به تیراندازی می کند.
تیرانداز با علامت تماس "سولنیشکا" گفت: "آموزش رزمی در بالاترین سطح است. می توانم بگویم که بسیار نزدیک به عملیات رزمی است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала