پس ماندگی نیروهای اوکراینی از نیروهای روسیه در بکارگیری از پهپادها

© Photo / Pfc. Sarah Pysher/U.S. Marine CorpsЗапуск беспилотника Switchblade во время учений в лагере Лежен, Северная Каролина
Запуск беспилотника Switchblade во время учений в лагере Лежен, Северная Каролина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2023
عضو شوید
نیروهای مسلح اوکراین از پس ماندگی در بکارگیری ازهواپیماهای بدون سرنشین در برابر نیروهای روسیه پی بردند.
به گزارش اسپوتنیک، مجله فوربس می نویسد: ارتش اوکراین به پس افتادگی قابل توجهی از روسیه در زمینه ای بکارگیری رزمی از پهپادها را پی برده اند.
این روزنامه نوشته است: "روس‌ها صدها پهپاد FPV می‌خرند و نیروهای عادی را آموزش می‌دهند تا با بلندگو/هدست‌های واقعیت مجازی کار کنند، در حالی که اوکراینی‌ها هنوز به شدت به کمک‌های مالی برای خرید پهپادهای FPV و داوطلبانی که آنها را مدیریت می‌کنند متکی هستند".
به گفته یک اپراتور هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی، شایعاتی مبنی بر ایجاد کارخانه هایی برای تولید پهپاد توسط دولت اوکراین همچنان در حد شایعه باقی مانده است.
Показ самоходного ЗРПК наземного базирования Панцирь-С  в рамках подготовки к международному форуму Армия-2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پدافند هوایی روسیه 8 پهپاد اوکراین را ازبین برد
او ابراز تاسف کرد: "ما در حال پس ماندگی هستیم".
این سرباز خاطرنشان کرد، که 22 هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی و روسی می توانند به طور همزمان در آسمان اوگلدار در جمهوری خلق دونتسک باشند، برخورد آنها با یکدیگر عادی شده است".
"این مثل یک چهارراه در هند است!" - همکار نشریه برداشت های خود را به اشتراک گذاشت. یکی دیگر از افسران نظامی گفت که پهپادهای شناسایی روسی اهداف را شناسایی می کنند و سپس توسط انبوهی از پهپادهای لانست و بمب های گلاید مورد اصابت قرار می گیرند. " این نشریه می‌گوید: "روس‌ها روی تعداد پهپادها برای کمک به شکستن دفاع هوایی اوکراین حساب می‌کنند. اوکراینی‌ها می‌توانند ده پهپاد را سرنگون کنند، اما ده‌ها پهپاد دیگر از بین خواهند رفت." پیش از این، رادیو اسپوتنیک نوشت که اوکراین توسعه Lancet خود را آغاز کرده است.
همکار نشریه برداشت های خود را به اشتراک گذاشت: "این مانند یک چهارراه در هند است!".
یکی دیگر از افسران نظامی گفت، که پهپادهای شناسایی روسی اهداف را شناسایی می کنند و سپس توسط انبوهی از پهپادهای لانست و بمب های گلاید مورد اصابت قرار می گیرند.
این نشریه می‌گوید: "روس‌ها روی شمار پهپادها برای کمک به شکستن دفاع هوایی اوکراین حساب می‌کنند. اوکراینی‌ها می‌توانند ده پهپاد را سرنگون کنند، اما ده‌ها پهپاد دیگر از بین خواهند رفت".
پیش از این، رادیو اسپوتنیک نوشت که اوکراین گسترش لانست خود را آغاز کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала