دیدار احمد مسعود با رهبر حزب عدالت و معاون پارلمان روسيه

© National Resistance Front of Afghanistan twitter دیدار احمد مسعود با رهبر حزب عدالت و معاون پارلمان روسيه
دیدار احمد مسعود با رهبر حزب عدالت و معاون پارلمان روسيه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2023
عضو شوید
جبهه مقاومت ملی افغانستان از دیدار رهبر این جبهه با رهبر حزب عدالت و معاون پارلمان فدراسيون روسيه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت ملی افغانستان امروز سه شنبه ۷ سنبله ۱۴۰۲ با نشر خبرنامه ای نوشت: "احمد مسعود رهبر جبهه مقاومت ملى افغانستان، بنا به دعوت آقاى سرگئی ميرونوف رهبر حزب عدالت و معاون پارلمان فدراسيون روسيه، دیروز در مقر پارلمان آن‌ كشور با ايشان دیدار و درباره ای مسایل سیاسی و امنیتی افغانستان گفت‌وگو کرد".
در ادامه این پیام آمده است: "در این دیدار، ضمن بحث در باره اوضاع افغانستان و منطقه، پيرامون راه‌هاى بیرون رفت از بحران در کشور صحبت‌هاى مفصل، همه جانبه و سازنده صورت گرفت".
این جبهه افزوده است: "هر دو طرف روى مبارزه در برابر افراطيت و مواد مخدر، استقلاليت افغانستان و ايجاد حكومت همه‌شمول برآمده از آراى مردم تاكيد كردند".
این جبهه همچنان خاطر نشان کرده است، که آقاى ميرونوف از نقش احمد شاه مسعود در مبارزه با تروریزم به نیکی یاد کرده و مقاومت امروزی مردم افغانستان در برابر تروریزم و افراط‌گرایی را ادامه مبارزه شهید احمدشاه مسعود خواند.
در پایان این خبرنامه آمده است: "رهبر جبهه مقاومت ملى افغانستان از استقبال گرم رهبر حزب عدالت و معاون پارلمان فدراسيون روسيه و همدردى شان با مردم افغانستان اظهار امتنان به عمل آورد".
یادآوری می کنیم، که پس از معامله امریکا با گروه طالبان، امریکا با هفت میلیارد دالر جنگ افزار افغانستان به گروه طالبان تسلیم کرد و اکنون این کشور به مرکز تروریسم پروری تبدیل شده است. تاکنون بیش از ده جبهه مخالف گروه طالبان اعلام موجودیت کرده اند، اما تنها جبهه مقاومت ملی و جبهه آزادی بیشترین درگیری ها را با گروه طالبان داشته اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала