کشته و زخمی شدن دو طالب در درگیری با نیروهای جبهه مقاومت در کابل

© National Resistance Front of Afghanistanکشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت 
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2023
عضو شوید
جبهه مقاومت ملی از کشته و زخمی شدن ۲ طالب در جریان یورش نیروهای این جبهه در کابل خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت ملی امروز یکشنبه با نشر خبرنامه ای نوشت: "نیروهای جبهه مقاومت ملی، شب گذشته بر فرماندهی پولیس و مدیریت استخبارات شهرستان/ولسوالی گل‌دره ولایت کابل حمله کردند. پس از این حمله، درگیری دو طرفه میان رزمندگان جبهه مقاومت ملی و گروه طالبان حدود نیم ساعت طول کشید که در آن به دشمن تلفات وارد گردیده است، اما آمار دقیق آن هنوز در دسترس نیست".
در ادامه این جبهه افزوده است: "پس از این درگیری، نیروهای مقاومت ملی هنگام برگشت به مواضع خود، با یک گروه دیگر از طالبان تروریست مواجه و درگیر شدند که در نتیجه این درگیری، یک طالب تروریست به هلاکت رسیده و یک تروریست دیگر زخمی گردید. در این درگیری یکی از نیروهای دلیر جبهه مقاومت ملی نیز زخم سطحی برداشته است".
در پایان این خبرنامه آمده است: "نیروهای جبهه مقاومت ملی، به منظور نجات مردم و کشور از چنگ گروه تروریستی مزدور یورش های هدفمند خود را در نقاط مختلف کشور طرح و اجرا می‌کنند".
یادآوری می کنیم، که در ماه های پسین جبهه‌های ضد طالبان یورش های شان را در برابر گروه طالبان در بیشتر ولایت ها به ویژه ولایت های شمال افغانستان افزایش داده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала