- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

روشنگری تک تیرانداز روسی درباره ای شیوه ای بکارگیری اوکراین از نیروهایش

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий ВС РФ на Артемовском тактическом направлении
Военнослужащий ВС РФ на Артемовском тактическом направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2023
عضو شوید
تک تیرانداز نیروهای مسلح روسیه گفت: کیف از ارتش در نزدیک کوپیانسک به عنوان طعمه کار می گیرند.
به گزارش اسپوتنیک، یک پیشاهنگ ارتش تانک اول گارد گروه نیروهای غربی روسیه به اسپوتنیک گفت، که فرماندهی اوکراین از درجه و پرونده نیروهای مسلح اوکراین به عنوان طعمه برای شناسایی تک تیراندازان روسی استفاده می کند تا پس از آن آنها را با کمک توپخانه آماده نابود کند.
تک تیرانداز گفت: "پسین ها موردی وجود داشت که دشمن سربازان درجه دار خود را برای فریب دادن آتش تک تیرانداز دشمن فرستاد، توپخانه و تانک (اوکراینی) از پیش آماده شده بود. رزمندگان معمولی در امتداد خط مقدم دویدند و آتش ما را فریب دادند".
مدفع ذاتي الحركة من نوع غفوزديكا تابع لقوات جمهورية دونيتسك الشعبية - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2023
کلوپ ویدیو
ساحل چپ دنیپر از نیروهای مسلح اوکراینی پاکسازی شد + ویدیو
به گفته وی، چندین اوکراینی بدون خم شدن یا مخفی شدن در حال حرکت بودند، در منطقه دید جنگجویان روسی در خط مقدم، تک تیراندازها به روی آنها آتش گشودند و یک سرباز دشمن را نابود کردند.
این رزمنده افزود: بر همین اساس توپخانه دشمن روی ما شروع به کار کرد و سپس یک تانک در کل منطقه به راه افتاد و شروع به کار کرد.
گفتگو کننده ای آژانس خاطرنشان کرد: دشمن پسین ها در این راستا از چنین تاکتیک هایی استفاده کرده است.
روز دوشنبه، ویتالی گانچف، رئیس اداره منطقه خارکف، به اسپوتنیک گفت، که درگیری های فعال در نزدیکی روستای سینکووکا در نزدیکی کوپیانسک در حال انجام است.
به گفته وی، ارتش اوکراین پیش از این روستا را ترک کرده است. گزارش شنبه وزارت دفاع فدراسیون روسیه از بهبود وضعیت در امتداد خط مقدم در جهت کوپیانسک صحبت می کند.
یادآوری می کنیم، که فدراسیون روسیه پیشتر یادداشتی در خصوص ارسال سلاح به اوکراین برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد، هدف قانونی روسیه خواهد بود. وزارت امور خارجه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از سوی غرب، نه تنها به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند، بلکه تأثیر منفی بر این روند خواهد گذاشت.
دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که مسکو به دقت هرگونه اظهارات در مورد ضدحمله آتی را زیر نظر دارد و هنگام برنامه ریزی عملیات ویژه آنها را در نظر می گیرد.
همانطور که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد، وزارت امور خارجه آمریکا باید به این نکته توجه کند که سلاح های عرضه شده به اوکراین، سر از بازار سیاه و نه تنها در اروپا، بلکه در سایر قاره ها درآورده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала