بار دیگر پهپاد در نزدیکی خانه سیمونیان سقوط کرد

سیمونیان: راشا تودی در فهرست فوبیاهای غرب بین "توپول" و "اسکندر" جای گرفته است
سیمونیان: راشا تودی در فهرست فوبیاهای غرب بین توپول و اسکندر جای گرفته است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2023
عضو شوید
مارگاریتا سیمونیان، رئیس گروه رسانه‌ای Rossiya Segodnya و کانال تلویزیونی RT، در شبکه تلویزیونی Rossiya 1 گفت که یک پهپاد در نزدیکی خانه‌اش برای دومین بار در یک هفته سقوط کرد
به گزارش اسپوتنیک، سمونیان افزود: " نزدیک خانه ما، برای دومین بار در یک هفته، یک پهپاد سقوط کرد، با صدای بلند می افتد، می خواهم به شما بگویم".
به نظر او، تروریست ها با پرتاب هواپیماهای بدون سرنشین، از جمله در منطقه شهر مسکو، "سبک خلاقانه معمولی" دارند و به دنبال امتناع روسیه از عملیات خاص هستند. وی خاطرنشان کرد که چنین اقدامات نمی تواند منجر به این واقعیت شود که "نه تنها ما عقب نشینی نمی کنیم، بلکه برک های ما به طور عموم در این مورد خراب می شوند، یک فشار سلیتر باقی می ماند".
Последствия атаки украинского беспилотника в Курске, 27 августа 2023 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2023
برخورد یک پهپاد با یک اپارتمان در کورسک
"آنها باید یک وحشت بزرگ را نمایش دهند، ترجیحاً محدوده برج های دوقلو در 11 سپتامبر، به طوری که ما وحشت زده شویم، فرار کنیم، به سمت رئیس جمهورما فرار کنیم و بگوییم: "نه، همین است، ما از کسی دفاع نخواهیم کرد. به هیچ یک از زمین های ما نیاز ندارید بیایید همه چیز را برگردانیم، تا زمانی که این پهپادها بالای سر ما پرواز نکنند. سیمونیان "آنها چنین محاسبه ای دارند - محاسبه اشتباه است. این اتفاق نخواهد افتاد. حداقل به این دلیل که ما متفاوت هستیم و زمان آن رسیده است که این را از قبل بدانیم."
به گفته وی، قوای روسیه تمام تلاش خود را برای دفع حملات هواپیماهای بدون سرنشین انجام می دهد.
سیمونیان توضیح داد: "تا کنون، خدا را شکر، آنها با موفقیت در حال بازتاب هستند. و مقامات مدنی ما همه چیز را انجام می دهند تا سریع همه چیز را تعمیر کنند: یک پنجره را وارد کنید، کاشی ها را تغییر دهید - (بسته به اینکه) چه آسیبی وارد شده است."
Самолеты-буксировщики мишеней Су-25БМ пролетают над деловым центром Москва-сити во время воздушной части парада Победы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2023
کلوپ ویدیو
حمله تروریستی سه پهپاد اوکراینی به مسکو دفع گردید+ویدیو
رئیس گروه رسانه ای Rossiya Segodnya به سخنان ارتش استناد کرد و خاطرنشان نمود که دافع هوا برای چنین اجسام کوچک تنظیم نمی شود، در غیر این صورت منجر به تیراندازی مداوم به پرندگان می شود. بنابراین او دلایل پرواز هواپیماهای بدون سرنشین از اوکراین را توضیح داد.
مدیر رسانه معتقد است: "با این همه، آنها به نوعی در حال پیکربندی مجدد هستند. این هفته اعلام شد که نوعی تفنگ لیزری ضد پهپاد اختراع شده است. ما می دانیم که چگونه به عقب برسیم، حتی اگر چیزی را از دست بدهیم."
سیمونیان روز دوشنبه در اولین مورد از این قبیل گزارش داد که یک پهپاد در کنار خانه او در منطقه ایسترا مسکو سقوط کرد. وی از کارمندان سیستم دافع هوایی روسیه تشکر کرد، زیرا هیچ تلفات یا تخریبی نداشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала