کلوپ ویدیو

لحظه حمله پهپادی روسیه بر سنگر اوکراینی ها +ویدیو

© AP Photo / LibkosУкраинские солдаты в траншее. Архивное фото
Украинские солдаты в траншее. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه با نشر ویدیویی نشان داد که چگونه یک پهپاد روسی یک سرباز نیروهای مسلح اوکراین را در نبرد تن به تن شکست داد.
به گزارش اسپوتنیک، در ویدئویی که وزارت دفاع روسیه از این نبرد منتشر کرده است، یک پهپاد تهاجمی روسی FPV (کامیکازه) یک سرباز نیروهای مسلح اوکراین را در نبرد تن به تن شکست داد.
تصاویر گرفته شده از یک پهپاد شناسایی، نمای نزدیک از یک سنگر اوکراینی با یک گودال را نشان می دهد که در آن دو سرباز نیروهای مسلح اوکراین پنهان شده اند. سپس سومین سرباز اوکراینی نشان داده می‌شود که از یک سنگر در مقابل گودال در فواصل کوتاه به سمت یک هدف هوایی شلیک می‌کند.
در ادامه فیلمی از خود پهپاد ضربتی مشاهده می شود که توسط یک سرباز اوکراینی شلیک می شود. پهپاد به سرعت به سنگر نزدیک می شود. فیلم دوباره از یک پهپاد شناسایی نشان می دهد که چگونه این پهپاد به سربازان نظامی اوکراینی شلیک می کند. اما فرصت نمی کند به اندازه کافی نزدیک شود. لحظاتی بعد یک پهپاد دیگر روسیه به سنگر اوکراینی حمله و آنرا کرد.
Обломки беспилотника ВСУ американского происхождения, сбитого системой ПВО в Киевском районе Донецка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2023
تفنگ لیزری ضد پهپاد روسی
همانطور که در توضیح این ویدئو توسط وزارت دفاع اشاره شده است، "نظامیان روسی با پهپادهای FPV (کامیکازه) یک نقطه قوت و نیروهای مسلح اوکراین را با یک ضربه دقیق منهدم کردند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала