روش عجیب رژیم کی‌یف برای بالا بردن روحیه جنگی سربازان اوکراینی

© AP Photo / LibkosУкраинский солдат в окопе под Артемовском
Украинский солдат в окопе под Артемовском - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2023
عضو شوید
روزنامه امریکایی: ایالات متحده حملات پهپادی به روسیه را با افزایش روحیه اوکراینی ها و سربازان مرتبط دانست.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه امریکایی، حملات هواپیماهای بدون سرنشین به خاک روسیه برای تقویت روحیه اوکراینی های تضعیف شده طراحی شده است.
به گفته مقامات امریکایی، هدف از این تاکتیک نشان دادن به مردم اوکراین است که کی‌یف هنوز هم می‌تواند پاسخ دهد.
نویسنده مقاله منتشر شده در نیویورک تایمز تاکید کرد که افزایش روحیه اوکراینی ها و نیروهای مسلح اوکراین از طریق چنین حملات نمادین به دلیل توقف ضد حمله از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
این روزنامه می نویسد، آندری یوسف، سخنگوی اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین، در اوایل ماه اگست گفت که چنین حملاتی ادامه خواهند داشت، اگرچه کی‌یف به طور مستقیم مسئولیت این حملات را بر عهده نگرفت. علیرغم تأثیر محدود این حملات، مقامات امریکایی که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که انتظار دارند اوکراین به تلاش های خود برای حمله به روسیه ادامه دهد.
حملات هواپیماهای بدون سرنشین
نیروهای مسلح اوکراین اخیراً به طور منظم در تلاش برای حمله به بخش مرکزی روسیه با کمک هواپیماهای بدون سرنشین بوده اند. بنابراین، در شب 26 اگست، با نزدیک شدن به مسکو در منطقه ایسترا، یک پهپاد رهگیری شد. روز قبل یک پهپاد اوکراینی در مناطق کالوگا و بلگورود سرنگون شد.
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2023
وزارت دفاع روسیه: شب گذشته تلاش کی‌یف برای انجام یک حمله تروریستی پهپادی در مسکو خنثی شد
در ابتدای هفته، اوکراین با سه پهپاد به تأسیسات پایتخت حمله کرد: دو فروند از آنها نیروهای پدافند هوایی را در مناطق موژایسک و خیمکی در منطقه مسکو سرنگون کردند، یکی توسط جنگ الکترونیک سرکوب شد، و در منطقه سقوط کرد. منطقه شهر مسکو، به یکی از برج های در حال ساخت آسیب برخورد کرد اما در نهایت به کسی آسیبی نرسید.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری پیش از این خاطرنشان کرد که ساختمان های مسکونی هدف حملات هستند و به همین دلیل همیشه نمی توان از آسیب جزئی جلوگیری کرد، اما سیستم های دفاع هوایی موثر هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала