پاسخ کرملین مبنی بر دیدار پوتین و اردوغان

© Sputnik / Aleksey NikolskyiВстреча президентов России и Турции Владимира Путина и Реджепа Тайипа Эрдогана в Санкт-Петербурге
Встреча президентов России и Турции Владимира Путина и Реджепа Тайипа Эрдогана в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2023
عضو شوید
پسکوف از آمادگی دیدار پوتین و اردوغان در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که دیدار ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان روسای جمهور روسیه و ترکیه در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.
او گفت: "به نظر می رسد که این نشست به زودی برگزار خواهد شد. اما معمولاً ما اعلام چنین بازدیدهایی را با کشورهای شریک خود هماهنگ می کنیم و در آینده نزدیک به شما اطلاع خواهیم داد که دقیقاً چه زمانی و در کجا برگزار می شود. این دیدار در حال حاضر در حال آماده سازی است و با تحرک زیاد تدارک دیده می شود."
خبری که سفر اردوغان به روسیه در اوایل ماه سپتمبر انجام خواهد شد، توسط یک منبع دیپلماتیک در انقره تایید شد.
وی تصریح کرد که مذاکرات "با احتمال زیاد" قبل از نشست گروه 20 که در تاریخ 9 تا 10 سپتمبر در هند برگزار می شود، انجام خواهد شد.
Пункт разгрузки зерна в Мелитополе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2023
ترکیه در حال کار برای ازسرگیری‌ معامله غلات است
به گفته منابع "ینی شفق" در دفتر رئیس جمهور ترکیه، سفر احتمالی اردوغان به روسیه برای دستیابی به توافق بر سر "معامله غلات" بسیار مهم است. این نشریه تصریح کرد که انقره مسیرهای جایگزین "ناسالم" را بدون تعامل با روسیه در نظر می گیرد. آکیف چاغاتای قلیچ مشاور رئیس جمهور عازم اوکراین است و انتظار می رود هاکان فیدان وزیر امور خارجه به اوکراین و روسیه سفر کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала