منابع ادعا می‌کنند که در انفجار خط لوله گاز شمالی اوکراین دست داشت

© Photo / Danish Defence Command/Forsvaret Ritzau Scanpix تسرب الغاز في التيار الشمالي 2 كما يتضح من اعتراض الدنماركي F-16 في بورنهولم ، الدنمارك في 27 سبتمبر 2022
تسرب الغاز في التيار الشمالي 2 كما يتضح من اعتراض الدنماركي F-16 في بورنهولم ، الدنمارك في 27 سبتمبر 2022 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2023
عضو شوید
روزنامه آلمانی ادعاها علیه روسیه را در گزارشی رد کرده و گفته است که در تخریب نورداستریم اوکراین دست داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اشپیگل آلمان مقاله ای منتشر کرد که در آن نویسندگان ادعا می کنند که اوکراین در تخریب "نورد استریم" دست داشته است.
روزنامه نگاران این نشریات همچنین می نویسند که علیرغم هشدارها در مورد یک حمله تروریستی احتمالی، آلمان هیچ اقدام دیگری برای محافظت از خط لوله های گاز در سال ۲۰۲۲ انجام نداده است.
گزارش شده است که بازرسی‌ها هنوز انفجارهای لوله های گازی را با "آندرومدا" مرتبط می کند. گزارش شده که این گروه قبل و بعد از انفجار در دریای بالتیک در اوکراین بوده است.
این خبر به Spiegel و ZDF از سوی سرویس های امنیتی رسیده است.
یادآوری می کنیم، که انفجارها در 26 سپتامبر 2022 در دو خط لوله گاز صادراتی روسیه به اروپا - نورد استریم و نورد استریم 2 - رخ داد. آلمان، دانمارک و سویدن خرابکاری هدفمند را رد نکردند. اپراتور Nord Stream AG گزارش داد، که وضعیت اضطراری در خطوط لوله گاز بی پیشینه است و تخمین زمان تعمیر غیرممکن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала