اسیر اوکراینی درباره وحشت از سرویس امنیتی اوکراین سخن گفت

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر Сдавшиеся в плен украинские военнослужащие и боевики националистического батальона "Азов" сидят в автобусе у следственного изолятора в Еленовке
Сдавшиеся в плен украинские военнослужащие и боевики националистического батальона Азов сидят в автобусе у следственного изолятора в Еленовке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2023
عضو شوید
اسیر قوای مسلح اوکراین می‌گوید، سرویس امنیتی اوکراین گروه هایی را ایجاد کرده که کسانی را که از فرمان‌ها پیروی نمی کنند می کشند.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از سربازان قوای مسلح اوکراین که داوطلبانه تسلیم شد، گفت: فرماندهی قوای مسلح اوکراین و یک بخش ویژه از سرویس امنیتی اوکراین گروه هایی را در جهت زاپروژیا ایجاد کرده اند که آن دسته از پرسنل نظامی را که از اجرای دستورات جنایتکارانه خودداری می کنند، می کشند.
پیش از این گزارش شده بود که سه سرباز اوکراینی با استفاده از اطلاعات اعلامیه‌ها و پیام‌های "اس ام اس" با پیشنهاد ارتش روسیه برای تسلیم داوطلبانه در جهت زاپروژیا تسلیم شدند. جزتام های قوای اوکراین که آنها به آن تعلق داشتند توسط مجارها و روسین ها کار می کردند.
Зенитно-ракетный комплекс Patriot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2023
آلمان برای اولین بار موشک برای سیستم دفاع هوایی "پاتریوت" به اوکراین تحویل داد
وی افزود: "ما شروع به دریافت پیام کوتاه در تیلفون های همراه خود کردیم و اعلامیه هایی در مورد تسلیم داوطلبانه شروع به اسارت کردند. فرماندهی و بخش ویژه سرویس امنیتی اوکراین متوجه این موضوع شدند، گروه‌های ویژه‌ای ایجاد کردند که افرادی را که نمی‌خواستند از دستورات جنایی پیروی کنند، و می خواست داوطلبانه در اسارت تسلیم شود، به قتل رساندند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала