چندین پهپاد اوکراینی در ولایت های کالوگا و بریانسک ساقط گردید

© Photo / Zinuzh mediaВС Армении подбивают азербайджанский беспилотный летательный аппарат. Кадр из видео
ВС Армении подбивают азербайджанский беспилотный летательный аппарат. Кадр из видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اطلاع داد که تلاش دیشب قوای روسیه، کیف را برای سازماندهی حملات تروریستی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین را خنثی کرد و دو پهپاد توسط سیستم دافع هوا در ولایت بریانسک و یکی دیگر در ولایت کالوگا منهدم شدند.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه منتشره آمده است: "دیشب تلاش رژیم کیف برای انجام حملات تروریستی با هواپیماهای بدون سرنشین خنثی شد. دو پهپاد توسط سیستم دافع هوای بر فراز ولایت بریانسک و یکی دیگر در ولایت کالوگا کشف و منهدم شدند".
در انبار داعش در عراق پهپاد آمریکایی  کشف شد + عکس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2023
سه پهپاد اوکراین در حومۀ مسکو منهدم شدند
ولادیسلاو شاپشا والی کالوگا در کانال تلگرامی خود تصریح کرد، یکی از پهپادها در قلمرو منطقه کوزلسکی منهدم شد. هیچکس آسیب ندید و به زیربنا ها خسارت وارد نشد.
قوای مسلح اوکراین اخیراً به طور منظم در تلاش برای حمله به مسکو با کمک هواپیماهای بدون سرنشین بوده اند. از جمله بتازگی اوکراین با سه پهپاد به تاسیسات در مسکو حمله کرد: دو فروند از آنها را قوای دافع هوا در مناطق موژایسک و خیمکی در حومه مسکو سرنگون کردند و یک پهپاد دیگر با استفاده از وسایل جنگ الکترونیکی سرکوب شده و در مجموعه "ماسکوا سیتی" سقوط کرد که در نتیجه یک از برج های در حال ساخت این مجموعه آسیب دید.
این حمله تلفات نداشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала