سپاه آزادی: معاون کندک کماندوی قطعه ریشخور گروه طالبان را کشتیم + ویدیو

© Freedom Corpsسپاه آزادی: 5 جنگجوی گروه طالبان را در ولسوالی گرمسیر هلمند کشتیم + ویدیو
سپاه آزادی: 5 جنگجوی گروه طالبان را در ولسوالی گرمسیر هلمند کشتیم + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2023
عضو شوید
سپاه آزادی با نشر خبرنامه ای از کشتن معاون تولی کندک کماندوی قطعه ریشخور کابل خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سپاه آزادی با نشر خبرنامه ای نوشت: "در نتیجه یک عملیات چریکی سپاهیان آزادی امروز مورخ ۱/۶/۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰ شب یک تن از تروریستان طالب به نام قاری سیف الله عمر در منطقه چهل ستون کابل - دشت بدوله، در نزدیکات قطعه فرقه کماندوی ریشخور که راهی وظیفه اش بود، مورد هدف قرار گرفت و به جهنم فرستاده شد".
این سپاه در ادامه افزوده است: "به لطف و پشتیبانی خداوند در این عملیات به هیچ یک از سپاهیان آزادی آسیب نرسیده است. قاری سیف الله عمر از ولایت بغلان، شهر پلخمری منطقه چشمه شیر بود که پس از تحویل دهی کشور به دست گروه تروریستی طالب، تا امروز به حیث معاون تولی کندک کوماندو قطعه ریشخور در کابل ایفای وظیفه می نمود".
سپاه آزادی: 5 جنگجوی گروه طالبان را در ولسوالی گرمسیر هلمند کشتیم + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2023
سپاه آزادی: مرکز قطعه 01 گروه طالبان در کابل را هدف قرار دادیم + ویدیو
این سپاه خاطر نشان کرده است: "نامبرده یکی از تروریستانی وحشی ای بود که شماری زیادی از جوانان پنجشیر و کاپیسا را در ساحات دوغ آباد، ده دانا – دارالامان به اتهام نظامی بودن و عمدتا فارسی زبان بودن و اتهام همکاری با جبهه های ضد این گروه تروریستی، دستگیر، شکنجه و راهی زندان نموده بود و با این شیوه خون های زیادی از جوانان شمال را ریختانده بود که در نهایت به سزای اعمالش رسید".
باید خاطر نشان شویم، که سپاه آزادی جبهه مخالف طالبان در فعالیت های تبلیغاتی خود از ویدیو های منتشرشده در سایت های وابسته به داعش برخی اوقات کار می گیرد، که گویای فعالیت های مجازی و تبلیغاتی است که بر اساس واقعیت نیست.
یادآوری می کنیم، که در ماه های پسین یورش نیروهای ضد طالبان بر گروه طالبان افزایش پیدا کرده و در جریان نزدیک به دو ماه نزدیک به دو صد جنگجوی گروه طالبان از سوی نیروهای این جبهه ها کشته و زخمی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала