پوتین: روسیه وارد پنج اقتصاد بزرگ جهان شد

© Sputnik / Alexander Kazakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин. Архивное фото
Президент РФ Владимир Путин. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه امروز گفت: روسیه وارد پنج اقتصاد بزرگ جهان شده و از نظر حجم اقتصادی از آلمان پیشی گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت، روسیه در سال 2022، علی رغم پیش بینی های بدبینانه برای اقتصاد روسیه، وارد پنج اقتصاد بزرگ جهان شد و از نظر برابری قدرت خرید و حجم اقتصادی از آلمان پیشی گرفت.
Президент РФ Владимир Путин на заседании Международного дискуссионного клуба Валдай - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2022
پوتین: روسیه درگیر نظامی کردن اقتصاد نخواهد بود
با وجود پیش‌بینی‌های بدبینانه‌ای که انجام شد - و هنوز هم گاهی اوقات از برخی کارشناسان شنیده می‌شود، البته در درجه اول کارشناسان غربی، روسیه تا پایان سال 2022 - با وجود همه این پیش‌بینی‌ها - وارد پنج اقتصاد بزرگ صلح شد. -
پوتین در شورای توسعه استراتژیک و پروژه های ملی گفت: "با وجود پیش‌بینی‌های بدبینانه‌ای که انجام شد - و هنوز هم گاهی اوقات از برخی کارشناسان شنیده می‌شود، البته در درجه نخست کارشناسان غربی، روسیه تا پایان سال 2022 - با وجود همه این پیش‌بینی‌ها - وارد پنج اقتصاد بزرگ صلح شد".
پوتین افزود، که برپایه گزارش بانک جهانی، فدراسیون روسیه "از نظر برابری قدرت خرید و حجم اقتصادی از جمهوری فدرال آلمان پیشی گرفته است".
رئیس دولت روسیه افزود، که این یکی از مهمترین شاخص ها است.
پوتین داده های بانک جهانی - محاسبات تولید ناخالص داخلی در برابری قدرت خرید (PPP) را به یاد آورد. بر اساس این شاخص، روسیه پس از چین، آمریکا، هند و ژاپن در رتبه پنجم جهان قرار گرفت و به ویژه از آلمان پیشی گرفت.
در همان زمان، از نظر تولید ناخالص داخلی به صورت اسمی، در پایان سال 2022، اقتصاد روسیه پس از ایالات متحده، چین، جاپان، آلمان، هند، بریتانیا و فرانسه به رتبه هشتم رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала