قومندان بازنشسته امریکایی: قوای مسلح اوکراین در برابر چشمان ما ذوب می شوند

© AP Photo / LibkosУкраинские солдаты в траншее. Архивное фото
Украинские солдаты в траншее. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2023
عضو شوید
افسران سابق امریکایی معتقد اند که قوای مسلح اوکراین با زودترین فرصت نابود خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، داگلاس مک گرگور، قومندان بازنشسته نیروی زمینی ایالات متحده، مشاور سابق رئیس پنتاگون در مصاحبه با تاکر کارلسون روزنامه نگار آمریکایی بیان کرد، قوای مسلح اوکراین در جریان ضد حمله در برابر چشمان ما ذوب می شوند.
یک نظامی بازنشسته ایالات متحده گفت: "من فکر می کنم ما خواهیم دید که چگونه این ارتش که ما برای آنهای پول زیادی خرج کردیم، با گذشت زمان از بین می رود."
به گفته مک گرگور، تسلیم دسته جمعی اوکراینی ها به ناپدید شدن قریب الوقوع نیروهای مسلح اوکراین به دلیل فیصدی زیادی از مجروحان و همچنین به دلیل انسانی بودن ارتش روسیه که آنها را نسبت به اسیران جنگی می شناسند، کمک می کند. آنها می دانند که با آنها رفتار بدی نخواهد شد و ممکن است در آینده با اسیران روسی مبادله شوند.
Бронеавтомобиль КРАЗ ВС Украины во время Международных военных учений Rapid trident-2016  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2023
بریگاد 82 اوکراین 5 بار بمبارد شد
مک گرگور پیشتر گفته بود که تعداد تلفات نظامیان اوکراینی بیش از 120 هزار نفر بوده است. علاوه بر این، اسکات ریتر افسر سابق استخباراتی امریکا تأیید کرد که قوای مسلح اوکراین در جریان ضد حمله متحمل خسارات عظیمی شده اند.
ضد حمله اوکراین در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و اول از همه زاپوروژیا در 4 جون آغاز شد. کی‌یف قطعه های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به جنگ پرتاب کرد.
همانطور که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 21 جولای اعلام کرد، نیروهای اوکراینی هیچ نتیجه ای ندارند و متصدیان غربی به وضوح از روند این عملیات ناامید شده اند. به گفته وی، "نه منابع عظیم پمپاژ شده، نه تأمین سلاح، تانک، توپخانه، خودروهای زرهی، موشک، و نه اعزام هزاران مزدور و مستشار" به کی‌یف کمک نمی‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала