کنکاش درباره ای چشم انداز گسترش پهپادها در همایش "آرمیا-2023"

© AFP 2023 / Alexander NemenovБПЛА Гранат-4 на выставке в рамках Международного военно-технического форума "Армия-2023"
БПЛА Гранат-4 на выставке в рамках Международного военно-технического форума Армия-2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2023
عضو شوید
چشم انداز گسترش و بکارگیری از هواپیماهای بدون سرنشین در همایش "آرمیا-2023" مورد کنکاش قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گفت: در همایش «آرمیا-2023»، کنفرانس "هوایی بدون سرنشین - فن آوری های دوگانه در جنگ و صلح" برگزار شد، شرکت کنندگان در مورد چشم انداز تولید انبوه پهپادها در روسیه بحث کردند.
در این پیام آمده است: "مجمع بین المللی نظامی-فنی «آرمیا-2023» به کار خود در مرکز کنگره و نمایشگاه پاتریوت در نزدیکی مسکو ادامه می دهد. در چارچوب این مجمع، نشست عمومی کنفرانس "هواپیماهای بدون سرنشین - فناوری‌های دو کاربرد در جنگ و صلح" برگزار شد".
Танк Т-14 Армата на Международном военно-техническом форуме АРМИЯ-2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2023
گزارش وزارت دفاع روسیه از میزان قراردادهای منعقد شده در "آرمیا-2023"
این وزارتخانه تصریح کرد: در این نشست کارشناسان درباره تحریک و ایجاد شرایط برای تسریع در گسترش و بکارگیری از پهپادهای امیدوارکننده، ساماندهی تولید انبوه پهپادهای توسعه یافته و آزمایش شده و همچنین حمایت و مشارکت در برگزاری رویدادهای ورزشی و فرهنگی عمومی، برگزاری همایش هایی با این موضوع بحث و تبادل نظر کردند".
این وزارتخانه سخنان سرلشکر الکساندر اوساچوک رئیس اداره اصلی توسعه نوآورانه وزارت دفاع فدراسیون روسیه را نقل کرده می نویسد: "در در جریان گفت و گو، شرکت کنندگان در نشست مسائل مربوط به نظارت و اطمینان از اجرای برنامه های آموزشی برای پرسنل (مدرسان، اپراتورها) در تمام نهادهای تشکیل دهنده فدراسیون روسیه، انباشت و تبادل بهترین شیوه ها در توسعه پهپادها و آموزش اپراتورها و گردآوری و نگهداری یک ثبت نام از توسعه دهندگان و تولید کنندگان به صورت موجود و نمونه های امیدوارکننده را در نظر گرفتند".
یادآوری می کنیم، که مجمع بین‌المللی نظامی-فنی «آرمیا-2023» در پارک "پاتریوت" در کوبینکا نزدیک مسکو از 14 تا 20 اگوست زیر نظارت وزارت دفاع روسیه برگزار می‌شود. اسپوتنیک خبرگزاری رسمی این انجمن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала