پیروزی بانوان اسپانیا بر انگلیس در بازی نهایی جام جهانی فوتبال بانوان

© Fotolia / steevy84فوتبال
فوتبال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2023
عضو شوید
جام جهانی ۲۰۲۳ زنان با حضور ۳۲ تیم ملی با میزبانی مشترک استرالیا و نیوزلند برگزار شد و اکنون پس از ۳۰ روز نبرد، امروز بازی نهایی این مسابقات بین دو تیم اسپانیا و انگلیس برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از هشت صبح، تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا در دیدار نهایی جام جهانی ۲۰۲۳، تیم ملی فوتبال زنان انگلستان، قهرمان اروپا را شکست داده و برای نخستین بار قهرمان این جام شد.
دیدار نهایی روز یک‌شنبه، ۲۰ اگست، در ورزشگاه استرالیا با برتری یک بر صفر اسپانیا پایان یافت.
فوتبال زنان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
ورزش
فوتبال زنان یورو 2022؛ انگلیس به نیمه نهایی رسید
شیرها که سال پیش جام قهرمانی یورو را بالای سر بردند، در این دیدار آمده بودند تا برای نخستین بار قهرمان جهان شوند، اما اولگا کارمونا در دقیقه ۲۹ بازی امیدهای هواداران این تیم را از بین برد و دروازه انگلستان را باز کرد.
در نیمه دوم بازی بازیکنان اسپانیا پس از بررسی‌های داور صاحب یک ضربه پنالتی شدند، اما جنیفر هرموسو نتوانست که نتیجه بازی را دو برابر بسازد و پنالتی را از دست داد و بازی با نتیجه یک بر صفر پایان یافت.
اسپانیا با شکست دادن تیم‌های سویس در یک‌هشتم نهایی، هالند در یک‌چهارم نهایی و سویدن در نیمه‌نهایی راهی دیدار نهایی جام جهانی شده بود.
یادآوری می کنیم، که رقابت‌های جام جهانی از ۲۰ جولای به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزلند آغاز شد و یک ماه ادامه داشت و امروز به پایان رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала