واکنش وزارت خارجه روسیه در مورد حمله پهپادیی اوکراین به استیشن راه آهن شهر کورسک

© Sputnik / Ramil Sitdikovنظر زخاروا درباره نمایش عکس پوتین و سیمونیان در سنای آمریکا
نظر زخاروا درباره نمایش عکس پوتین و سیمونیان در سنای آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2023
عضو شوید
سخنگوی وزارت خارجه روسیه: قوای مسلح اوکراین با حمله به استیشن قطار در کورسک، به تاریخ مشترک ما ضربه زدند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز یکشنبه اعلام کرد که این وزارت حمله پهپادهای اوکراینی به استیشن راه آهن در شهر کورسک را قاطعانه محکوم می نماید، ملی گرایان اوکراینی به معنی واقعی این کلمه به تاریخ مشترک ضربه وارد کرده اند. موضع گیری زاخارروا در سایت وزارت خارجه روسیه منتشر شده است.
قابل ذکر است که رامان استاراویت والی کورسکایا روسیه پیشتر اعلام کرده بود که در نتیجه حمل پهپادهای اوکراینی به استیشن راه آهن در شهر کورسک، در این محل آتش سوزی رخ داده و پنج نفر دچار جراحات سبک شده اند. اندک بعد توضیح داده شد که حین این حادثه 50 نفر بصورت فوری از ساختمان استیشن خارج شده اند و سقف، نمای بیرونی و خط ریل شماره یک این استیشن خساره دیده اند و همچنین خسارات در سالون انتظار و تونل عبوری مسافران ایجاد شده اند.
در بیانیه زاخارووا آمده است: "قاطعانه این اقدام تروریستی بی معنی رژیم جنایتکار کیف را محکوم می کنیم. ملی گرایان اوکراینی با هدف قرار دادن مرکز غیر نظامی و مردم عادی شهر کورسک، به معنی واقعی کلمه به تاریخ مشترک ما ضربه وارد کردند و به خاطرات قهرمان جنگ بزرگ میهنی حمله نمودند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала