وزیر دفاع اوکراین: آماده استعفا هستم

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Министр обороны Украины Алексей Резников перед началом российско-украинских переговоров
Министр обороны Украины Алексей Резников перед началом российско-украинских переговоров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2023
عضو شوید
ولدیمیر زلنسکی به دنبال جایگزینی برای وزیر دفاع اوکراین الکسی رزنیکوف است، حداقل دو نامزد برای این سمت وجود دارد.
به گزارش اسپوتنیک، پلت فرم آنلاین بین رسانه‌ای "کلیمنکو.تایم" روز شنبه می‌نویسد، الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین گفت که آماده استعفا است.
در 10 اگست، نشریه "حقیقت اوکراین" گزارش داد که ولدیمیر زلنسکی به دنبال جایگزینی برای وزیر دفاع اوکراین الکسی رزنیکوف است، حداقل دو نامزد برای این سمت وجود دارد - وزیر زیرساخت کوباکوف و وزیر صنایع استراتژیک کامیشین.
چند بعد روزنامه "استرانا" گزارش داد که غرب می خواهد یک زن را در راس وزارت دفاع اوکراین ببیند. سپس، الکسی گونچارنکو، نماینده شورای عالی اعلام کرد که نامزدهای پست ریاست وزارت دفاع اوکراین از این سمت خودداری کردند.
Президент Украины Владимир Зеленский выступает на совместной пресс-конференции во время саммита в Киеве 31 марта 2023 года. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2023
پدیده قرن؛ تصمیم زلنسکی از روی نا امیدی
رزنیکوف در کانال تلگرامی خود نوشته است: این تصمیمات توسط رئیس جمهور گرفته می شود، اما من می توانم خودم استعفا بدهم. اگر قدرت و حس شوخ طبعی برای خندیدن به کسانی که می خواهند من استعفا بدهم را نداشته باشم.
در ماه جنوری، پس از رسوایی در مورد انتشارات در رسانه ها در مورد خرید محصولات نظامی توسط وزارت دفاع اوکراین با قیمت های برجسته، رزنیکوف سعی کرد خود را توجیه کند و این وضعیت را به عنوان یک "خطای فنی رایج" توضیح داد. به ویژه، او گفت که "قیمت غیرعادی" برای تخم مرغ 17گریونا در واقع برای هر یک از آنها نیست، بلکه برای وزن آنها است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала