کلوپ ویدیو

روسیه محل تجمع متخصصان پهپادهای جنگی نیروهای مسلح اوکراین در چرنیهف را هدف قرار داد + ویدیو

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Истребитель-бомбардировщик Су-34 выполняет демонстрационный полет в рамках Международного форума "Армия-2020"
Истребитель-бомбардировщик Су-34 выполняет демонстрационный полет в рамках Международного форума Армия-2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2023
عضو شوید
منبع: حمله به چرنیهف در محلی که کارشناسان نیروهای مسلح اوکراین در هواپیماهای بدون سرنشین جمع شده بودند رخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از یک منبع آگاه: حمله به محل تجمع کارشناسان پهپادهای نظامی نیروهای مسلح اوکراین که در"جشنواره هواپیماهای بدون سرنشین" در چرنیهف برگزار شده بود، برخورد کرد.
پیش از این رسانه های اوکراینی از وقوع یک انفجار در چرنیهف در پس زمینه هشدار هوایی در این منطقه خبر داده بودند.
این منبع به آژانس گفت: "در چرنیهف، محل تجمع پرسنل سطح فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین مورد اصابت قرار گرفت. این تجمع با عنوان "جشنواره هواپیماهای بدون سرنشین"با رعایت اقدامات محرمانه انجام میشد و ضربه به تاسیساتی که توسط پرسنل نظامی اوکراینی استفاده می شد وارد شد."
وی همچنین عکسی از دعوتنامه این رویداد را به اسپوتنیک ارائه کرد که از که به طور مشخص به عنوان "جشنواره هواپیماهای بدون سرنشین" یاد شده است که در آن برگزار کنندگان توصیه می کنند که از لباس نظامی استفاده نکنید.
در اسکرین شات ارسالی از توصیه هایی برای حضور در روز جشنواره نمایشی "پرندگان خشمگین" نشان می دهد که به دعوت شدگان گفته شده است: "ما از شما می خواهیم با لباس های غیرنظامی به این رویداد بیایید، برای جلوگیری از شناسایی افراد، لباس نظامی را تغییر دهید."
همچنین دیده می شود که در بخش توصیه ها ذکر شده این رویداد پشت در های بسته است، حاوی اطلاعات حساس به قابلیت دفاعی کشور است (تحولات ارائه شده است) و اکثر شرکت کنندگان نظامی فعال هستند. بنابراین، فیلمبرداری یا عکاسی از شرکت کنندگان تنها با رضایت شفاهی قبلی آنها امکان پذیر است.
F-16 (imagen referencial) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2023
نحوه برخورد روسیه با F-16 پیش‌بینی شد
حملات به زیرساخت های اوکراینی نیروهای مسلح روسیه در 10 اکتبر دو روز پس از حمله تروریستی به پل کریمه که به گفته مقامات روسی، پشت آن، سرویس های ویژه اوکراین ایستاده اند آغاز شد. این حملات بر روی تاسیسات انرژی، صنایع دفاعی، فرماندهی نظامی و ارتباطات در سراسر کشور انجام می شود. از آن زمان، هشدارهای حمله هوایی هر روز در مناطق اوکراین و گاهی در سراسر کشور اعلام شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала