افسر استخباراتی امریکا: ارتش اوکراین در آستانه فروپاشی کامل قرار دارند

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинский солдат с поставленным из США переносным зенитно-ракетным комплексом "Стингер" в руках
Украинский солдат с поставленным из США переносным зенитно-ракетным комплексом Стингер в руках - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2023
عضو شوید
افسر استخباراتی امریکا می‌گوید، قوای مسلح اوکراین نمی‌تواند کنترول کوپیانسک را حفظ کند.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر، افسر استخباراتی متقاعد نیروی دریایی امریکا در کانال "Tour of Duty" یوتیوب گفت، ارتش اوکراین نمی‌تواند دفاعی خود را در نزدیکی خارکوف حفظ کند، که در نتیجه ممکن است کنترول کوپینسک را از دست بدهد.
او گفت: "اوکراین در حال حاضر فاقد نیروی نظامی است. باید قطعات خود را از نقطه به نقطه دیگر منتقل کند. <…> اکنون ارتش روسیه که قبلاً نفوذ کرده بود در راه به سمت کوپیانسک است."
به گفته این کارشناس، رژیم کی‌یف آخرین قوای احتیاط خود را به میدان جنگ می فرستد. او توضیح داد که در طول تمام خط مقدم، نیروهای روسی در حال دفع آنها هستند، فقد در مناطق خاصی آنها در حال حرکت به سمت یک حمله فعال هستند.
Британский бронеавтомобил Husky TSV на выставке трофейной техники на Армии-2023 в Конгрессно-выставочном центре Патриот - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2023
کلوپ ویدیو
موتر زرهی بریتانیایی هاسکی به دست نیروهای روسی افتاد + ویدیو
در عین حال، ریتر اضافه کرد که کی‌یف نتوانسته است در خط مقدم نفوذ کند و نیروهای خود حتی نتوانسته اند خط اول دفاع روسیه را عبور کنند. او گفت که نیروهای نظامی اوکراین در آستانه فروپاشی کامل قرار دارند، بنابراین نتایج بحران اوکراین بر اساس شرایط طرف روسیه تعیین خواهد شد.
ضد حمله اوکراین در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و اول از همه زاپوروژیا در 4 جون آغاز شد. کی‌یف قطعه های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به جنگ پرتاب کرد.
همانطور که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 21 جولای اعلام کرد، نیروهای اوکراینی هیچ نتیجه ای ندارند و متصدیان غربی به وضوح از روند این عملیات ناامید شده اند. به گفته وی، "نه منابع عظیم پمپاژ شده، نه تأمین سلاح، تانک، توپخانه، خودروهای زرهی، موشک، و نه اعزام هزاران مزدور و مستشار" به کی‌یف کمک نمی‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала