اسپوتنیک پیشنهاد توسعه پلتفرم مشترک آژانس های اطلاعاتی بریکس را داد

© Sputnik / Aleksander Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Логотип международного информационного агентства и радио Sputnik на V Восточном экономическом форуме во Владивостоке
Логотип международного информационного агентства и радио Sputnik на V Восточном экономическом форуме во Владивостоке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2023
عضو شوید
معاون سردبیر گروه رسانه‌ای "روسیا سیگودنیا" می‌گوید، بسیار مهم است که کشور های بریکس اطلاعات درست و معتبر را از یکدیگر دریافت کنند که "با روایت ها و دروغ های غرب خراب نشده است".
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری گورنوستایف، معاون سردبیر گروه رسانه‌ای "روسیا سیگودنیا"، در یک انجمن رسانه‌ای در افریقای جنوبی گفت که اسپوتنیک پیشنهاد می کند یک پلت فرم مشترک برای خبرگزاری های بریکس ایجاد کند.
او در یک انجمن رسانه ای در آفریقای جنوبی گفت: "در آخرین نشست رسانه ای که در سال 2019 در سائوپائولو برگزار شد، اسپوتنیک پیشنهاد کرد که یک پلتفرم آنلاین یکپارچه برای تبادل فیلم های خبری از آژانس های بزرگ کشور‌های برکس ایجاد کنیم."
به گفته گورنوستایف، مرحله اول قبلاً با همکاری آژانس پیشرو افریقای جنوبی - ANA اجرا شده است و با آژانس جهانی چینی شین هوا، اخبار آژانس ها در ترمینال های اداری یکدیگر وجود دارد.
Страны-члены БРИКС на цифровой карте мира - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2023
آنچه در بریکس اتفاق می افتد بسیار مهمتر از آنچه در G7 اتفاق می افتد است
او خاطرنشان کرد: "ما برای تبادلات مشابه به صورت دوجانبه با خبرگزاری های سایر کشورها باز هستیم. و ما آماده ایم ایده یک پلت فرم اطلاعات یکپارچه مشترک را برای خبرگزاری های کشورهای بریکس توسعه دهیم. ما باید بدون CNN و BBC مستقیماً ارتباط برقرار کنیم، صحبت کنیم و گوش دهیم."
به گفته او، بسیار مهم است که ما اطلاعات درست و معتبر را از یکدیگر دریافت کنیم که "با روایت ها و دروغ های غرب خراب نشده است" - روسیه باید در مورد افریقا از گزارش های رسانه های غربی نداند، و کشورهای افریقایی باید در مورد آنچه که روسیه انجام می دهد و فکر می کند از گزارش های روزنامه نگاران روسی بداند.
گورنوستایف در پایان گفت: به همین ترتیب، باید بین رسانه های همه کشورهای بریکس تعامل برقرار شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала