یک تعداد نمایندگان کنگرس مخالف کمک به کیف هستند

CC0 / Pixabay / برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند
برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2023
عضو شوید
گزارشات حاکی از آن است که برخی از نمایندگان کنگرس امریکا با بسته کمک جدید به کیف به دلیل پیش بینی منفی اطلاعاتی امریکا مبنی بر حمله متقابل قوای مسلح اوکراین مخالف هستند.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، خواست خود را برای تخصیص اعتبارات جدید برای اوکراین به کنگرس ارسال کرد. او برای کمک های نظامی، مالی و بشردوستانه به کیف حدود 24 میلیارد دالر درخواست می کند.
واشنگتن پست به نقل از منابعی آگاه می گوید، برخی از جمهوری خواهان اکنون با درخواست رئیس جمهور بایدن برای کمک بیش از 20 میلیارد دالری به اوکراین، با توجه به نتایج ضعیف حمله متقابل کیف، مخالف هستند.
Бывший президент США Дональд Трамп в своем поместье Мар-а-Лаго в Палм-Бич, после того, как ранее в тот же день ему было предъявлено обвинение в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2023
ترس واشنگتن؛ ترامپ ممکن است در انتخابات 2024 بایدن را شکست دهد
این نشریه می‌گوید که ارزیابی محرمانه اطلاعاتی ایالات متحده از حمله متقابل اوکراین، به ویژه پیش‌بینی می‌کند که تشکیلات مسلح اوکراین "نخواهند توانست" به شهر "کلیدی" ملیتوپل در منطقه زاپاروژیه برسند. این نشریه می افزاید، آنوقت نتیجه گیری عوامل امریکایی منجر به رسوایی در جلسات غیرعلنی شد.
همانطور که تاکید گردید، سایر جمهوری خواهان و تا حدی دموکرات های جنگ طلب دولت را به دلیل عدم ارسال تسلیحات قوی تر به اوکراین سرزنش می کنند.
در 4 جون، کیف حملات متقابل خود را در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و زاپاروژیه آغاز کرد و کندک های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به میدان نبرد ارسال نمود. همانطور که ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد، دشمن نتوانست به هیچ موفقیت دست یابد و متصدیان غربی به وضوح از این نتایج ناامید هستند.
در 4 آگوست، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که از آغاز حمله متقابل، در جون تا جولای، قوای مسلح اوکراین بیش از 43 هزار نفر و بیش از 4.9 هزار سلاح را از دست داده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала