روسیه از فناوری روباتیک تشخیص استتار رونمایی کرد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Иранские беспилотники на выставке в рамках Международного военно-технического форума "Армия-2023"
Иранские беспилотники на выставке в рамках Международного военно-технического форума Армия-2023  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2023
عضو شوید
روسیه فناوری توسعه داده است که به ربات ها اجازه می دهد اهداف را در استتار تشخیص دهند.
به گزارش اسپوتنیک، انجمن علمی و تولیدی روسی "Android Technology" فناوری ای را توسعه داده است که به سیستم های روباتیک اجازه می دهد تا سربازان استتار شده و تجهیزات دشمن را در پس زمینه یک جنگل تشخیص دهند که از مطالب ارائه شده توسط NGO در طول برنامه علمی و تجاری آرمیا-2023 آمده است.
در این مطلب آمده است که: "دستگاه مدرن شبکه‌های عصبی کانولوشن عمیق با موفقیت این مشکلات را در شرایط نسبتاً دشوار حل می‌کند و شناسایی اهداف استتار شده را در پس‌زمینه یک منطقه جنگلی در حالی که مجموعه روباتیک در حال حرکت است، انجام می‌دهد."
علاوه بر این، شبکه های عصبی اطلاعات لازم در مورد فضای اطراف را به سیستم کنترل ترافیک مستقل ارائه می دهند. به گفته این مواد، برای اینکه چنین وسایل نقلیه ای بتوانند در زمین های ناهموار حرکت کنند و حتی در زمان های مختلف سال، از فناوری هایی برای تقسیم معنایی تصویر زمین استفاده می شود.
تفنگ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2023
نمایش تفنگ بی نظیر "انتی فلز" در نماشگاه "قوای مسلح
NPOهمچنین فناوری‌های شبکه عصبی را توسعه داده است که در آینده به الگوریتم‌های کنترل ترافیک مستقل اجازه می‌دهد بفهمند کدام مانع در چه فاصله‌ای قرار دارد. خاطرنشان می شود که اگر قبلاً سیستم ها نمی توانستند به عنوان مثال بوته های کوچک و چمن های بلند را تشخیص دهند ، اکنون چنین موانعی برای آنها غیر قابل عبور در نظر گرفته نمی شود.
اسپوتنیک خبرگزاری رسمی انجمن آرمیا-2023 است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала